48-timers kampagne på medlemsklubben

Velkomstbonus: 1 times kundetyperådgivning (værdi: 1500 kr + moms) 

Slip for at begå flere markedsføringsfejl

Ny dansk medlemsklub for dig, der arbejder med markedsføring, og gerne vil undgå tvivl, tøven, fejlinvesteringer og forkerte beslutninger. 
Du får med det samme adgang til 75 online videoer og 915 siders arbejdsbog, hvor du lærer om de fire Emotionelle Kundetyper.
Med blot 1-2 timers indsats pr. uge kan du få fuldstændigt styr på jeres markedsføringsstrategi og -indsats. Undervisningen foregår, når du har tid. 

Som medlem bliver du trin-for-trin guidet via lavpraktiske og lettilgængelige videoer og arbejdsbøger med skabeloner og tjeklister til, hvad du helt specifikt skal gøre, for at markedsføre jer korrekt og optimalt til jeres kunder.

Indtil torsdag den 22. august kl. 21, kan du få en velkomstbonus til en værdi á 1.500 kr. moms, når du melder dig ind. Bonussen er en 1 times rådgivning med en kundetypeekspert (via telefon).

 

Kampagnetilbuddet udløber om:

Dag(e)

:

Time(r)

:

Minut(ter)

:

Sekund(er)

Som medlem lærer du:

I medlemsklubben lærer du bl.a:

  • hvor forskellige vi mennesker er, når vi træffer købsbeslutninger og hvorfor dét har afgørende betydning ift. markedsføringen
  • hvorfor det er ødelæggende at forsøge at gøre alle til kunder hos jer
  • hvem du bør lytte til fremover, når det gælder jeres markedsføring – og hvem det vil være fatalt at lytte til
  • hvem der specifikt er jeres persona (kundetype)
  • præcist, hvordan jeres hjemmeside, nyhedsbrev, blogindlæg, artikler og landingpages skal være opbygget og hvad I skal skrive om for at fange kundetypens interesse
  • hvilke ord, billeder og grafiske virkemidler, der virker allerbedst på netop jeres kundetype
  • hvilke markedsføringskanaler I får mest ud af at være aktive i (og hvilke det er spild af tid og penge at benytte)
  • om jeres kundetype er frygt- eller belønningsmotiverede
  • hvad der giver netop jeres kundetype den gode mavefornemmelse og understøtter identitetsfortællingen i en købssituation.

Du lærer kort sagt jeres kunder indgående at kende – og derfor at træffe langt mere sikre markedsføringsbeslutninger.

Sådan foregår medlemsskabet i praksis:

Tilmeldingsprocedure:
Få minutter efter at du har betalt med kreditkort online, modtager du en faktura samt en mail med log-in oplysninger.

Du logger ind til medlemsområdet i øverste højre hjørne på hjemmesiden: “Min konto”. Du kan herefter tilgå materialet overalt, hvor der er internet.

Undervisningsvideoer:
De 75 undervisningsvideoer á 2-45 minutters varighed er professionelt produceret og klippet. Videoerne er opdelt i 4 komplette kurser – ét til hver kundetype.

I højre kolonne kan du nemt bevare overblikket over de videoer du har set.

4 komplette arbejdsbøger:
De 915 siders arbejdsbøger, der er opsat som 4 online bladre-kataloger. Materialet indeholder slides, beskrivelser, overblik, tjeklister, guides konkrete skabeloner for eksempelvis hjemmeside, nyhedsbrev og landingpages. (Når du har været medlem i 12 måneder får du arbejdsbogen tilsendt i en fysisk udgave).
Notatfelter:
Til samtlige kapitler i materialet hører et notatfelt, så det er lettere at skabe overblik, og huske hvad du vil have justeret, undersøgt, bestilt, afklaret osv.
Lukket Facebook-gruppe:
Medlemmer inviteres til at deltage i en tilhørende Facebook-gruppe, hvor der løbende afholdes Q&A´s samt tema-webinars – eksempelvis med inspirerende gæsteinterviews.
Månedlige Q&A´s
Hver den første torsdag i måneden afholdes der kl. 13 et LIVE webinar via Zoom. Efterfølgende bliver den delt i den tilhørende Facebook-gruppe, hvor medlemmer kan stille spørgsmål (både før, under og efter afholdelse). Dermed sikres, at det altid er muligt at komme videre med optimeringsprocessen.
Loyalitetsprogram:
Hver 3. måned optjener medlemmer en ny fordel. Første gang (efter 3 måneder) får medlemmer adgang til en særlig ERFA-gruppe, hvor vi og de øvrige medlemmer besvarer spørgsmål og giver sparring på det opdaterede markedsføringsmateriale. Efter 6 måneder gives der en fribillet til den årlige kundetypekonference, efter 9 måneder sender vi vores bog, efter 12 måneder sender vi en valgfri kursusmappe osv.
Afmelding:
Du logger på som du plejer. Klikker på “Abonnement” og “Annullér”. Se hvor let det er i videoen. Klik på billedet.

Dine undervisere i medlemsklubben er:

Sanne Dollerup, forsker, partner, konceptudvikler og ekstern lektor

Sanne har en ph.d.-grad i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke – og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.

Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verdenen over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton.

Jannie Ilum Gade, Direktør, partner, forretningsudvikler og strateg

Jannie har en baggrund som salgs- og produktchef, direktør, virksomhedskonsulent og som stifter/ejer af 5 virksomheder. Hun har således godt 26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring. De seneste ti år har hun undervist og rådgivet tusinder af virksomhedsejere i, hvordan de rent praktisk får flere kunder til at købe mere.

Jannie er oprindeligt uddannet akademiøkonom og diplomleder. Senere har hun taget certificering i personprofilanalyse (JTI) og deltaget i en lang række kurser i forhandlings- og argumentationsteknik, online markedsføring, salgsteknik, nyhedsbrevskommunikation mm.

 

Udtalelser:

 

”Med onlinekursets operationelle værktøjer, gode råd og spørgsmål til din markedsføring er det gennemtænkt, tydelig og klar kommunikation der er nemt at overskue, som jeg derfor kun kan anbefale”. Jørgen Ravn, Key Account Director, NTF Aalborg

”Kunderne kommer oftere af sig selv og selv bestiller det de har brug for. Så kan vi bruge tiden på at hjælpe de kunder, der har købt vores produkt og forbedre produktet. Det betyder at kunder bliver længere, og det er godt når vi sælger abonnementer. Dejlige eksempler er når Eventyrsport, Spejdersport, Danmarks Statistik, og forskellige ministerier af sig selv bestiller på hjemmesiden uden, at vi skal have fat i dem inden.” Thomas Kjærgaard, Direktør, Nemtilmeld

“Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer”

Pia Stender, Designer MDd & CAD Specialist, 3dimensioner

“Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper”. Peter Junker, Indehaver, Email Driven Marketing

”Jeg har både fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare redskaber, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation.” Lise Kjærgaard, Processleder, Lise Kjærgaard

” Kvaliteten af materialet er virkelig høj og det var MEGET nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.”  Martin Thinggard, partner TTIT

“Onlinekurset er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen” facon.” Birgitte Reinhold Jakobsen, direktør, VoksenYoga

“Jeg elsker materialerne om kundetyper. Det er let at gå til og har sparet mig for masser af tid i min markedsføring, da jeg nu har fået en tydelig vejledning at gå efter og ikke længere behøver at prøve mig frem for at se, hvad der virker”. Bente Brandstrup, Indehaver og Coach, Pigepotentiale.dk

“Kurset har alt hvad jeg manglede i min business. Jeg ved hvordan min hjemmeside skal se ud, hvordan mine landingpages skal se ud, og hvordan mit nyhedsbrev skal se ud. Jeg ved hvilke ord jeg skal bruge for at ramme dem og hvor jeg bedst bruger mine markedsføringspenge.” Nadja Voigt, Ejer, Miss Friss

“Det er superlet at arbejde med i en travl hverdag. Faktisk bliver jeg næsten holdt i hånden gennem hele kurset. Hvis jeg kunne give det, fik kurset 100 stjerner”. Jette Drøger, Indehaver, WebsitterService

“Supergodt kursus hvor man virkelig bliver grundigt vejledt i, hvordan man sælger til den gule kundetype. Jeg er meget begejstret for arbejdsmappen, som er et opslagsværk med gode råd og en masse spørgsmål. Jeg kan varmt anbefale onlinekurset”. Gitte Meldgaard, Indehaver, DialogHealing

“Det er gennemtænkt, nemt at overskue og lige til at gå til. Jeg er fan”.

Kis Baadsgaard, Forfatter

“Mit personlige udbytte er et klart overblik over, hvad jeg skal i gang med, hvad jeg skal stoppe med, og hvordan jeg skal gøre det. Det allerbedste ved kurset er, hvor let forståeligt konceptet, retningslinjerne og værktøjerne er”. Maria Emilie Borup Harring, Ejer, Bold Bird og kanselvvilselv

Det allerbedste ved kurset er, at det giver helt konkret viden om, hvordan jeg skal kommunikere til min målgruppe og værktøjerne til at gøre det.” Anne Sauer, Keramiker og Illustrator, Anne Sauer

Kampagnetilbuddet udløber om:

Dag(e)

:

Time(r)

:

Minut(ter)

:

Sekund(er)

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}