Beslutningstagere

Velkommen

Denne side er henvendt til investorer, business angels, direktører, udvalg, chefer, forretningsudviklere, koordinatorer, tovholdere osv. som genkender en eller flere af disse udfordringer eller behov:

  • Ønsker endnu flere kunder
  • Oplever eller frygter kundeflugt
  • Har for prisbevidste kunde
  • Ønsker at identificere de mest optimale kanaler til at erhverve flere relevante kundeemner
  • Har markedsføringsrelaterede opgaver, som ikke bliver udført pga. manglende overblik eller strategi
  • Har opgaver, som det tager for lang tid at løse – eller som I får for lidt udbytte af
  • Får skrevet for få nyhedsbreve, produceret for lidt og ineffektivt content og foretaget for få indsatser i SoMe
  • Oplever kunder der bliver handlingslammede eller foretager hasarderede beslutninger pga. tvivl omkring markedsføringsstrategien
  • Mangler knowhow om, hvordan markedsføringsstrategien føres ud i livet i praksis. F.eks. det konkrete billede-, grafik- eller tekstvalg 
  • Frygter (eller ved) at I sender blandede eller misvisende brandingsignaler ved at være aktiv med ens aktivitet i forskellige sociale medier
  • Ønsker at blive en endnu mere værdifuld sparrings- & samarbejdspartner for kunder, medarbejdere, medlemmer, interessenter og ledelse
  • Ønsker at være bedre klædt på med skudsikre argumenter for de løsninger og strategier I præsenterer
  • Ønsker at adskille jer tydligere i branchen eller at kunne hjælpe jeres kunder bedre til det
  • Ønsker at kunne levere endnu bedre kvalitet endnu hurtigere
  • Vil være opdateret med den nyeste segmenterings- og neuropsykologiske viden
  • Ønsker hidtil ukendt indsigt i jeres kunders/jeres kunders kunders ubevidste følelser i købssituationen
  • Søger bedre redskaber til at analysere og forstå en virksomheds DNA
  • Har en formodning om, at kunderne måske i virkeligheden ønsker et andet sortiment end det nuværende/planlagte og ønsker redskaber til at afklare det
  • For ofte har potentielle kunder, der siger ”vi tænker lige over det”
  • Mistænker at jeres markedsføring i virkeligheden kommunikerer noget andet end det I kan levere – eller kun noget af det

“Forskellen på persontyper og de emotionelle kundetyper er de konkrete og lavpraktiske anvisninger på markedsføringsindsatser, der vil fremme købelyst”

Sanne Dollerup & Jannie Ilum Gade

Sådan kan vi hjælpe:

Strategi

Få kvalificeret rådgivning til at få formuleret den rigtige strategi, blive tryggere ved at lede strategiprocessen og dygtigere til at lede processen.

Foredrag

Siden 2013 år har vi holdt foredrag om Emotionelle Kundetyper® for netværksgrupper, fagforeninger, dyreklinikker, frisører, elektrikere, webshopejere, planteproducenter, iværksættere, butiksansatte, advokater, marketing- og salgsbureauer osv.

Hvis I gerne vil have et foredrag med konkrete anvisninger, jordnære guidelines, velfunderede argumenter og teoretisk dybde formidlet med udgangspunk i konkrete cases og reelle problemstillinger, så er I kommet til det rigtige sted.

Hjemmesidestrategi

For dig de står overfor et kommende hjemmesideprojekt, er ansvarlig for at sikre et vellykket og gennemarbejdet slutresultat, ønsker en større tryghed og bedre overblik i processen samt vil klædes på med viden og indsigt i, hvad der motiverer (og ikke motiverer) jeres emotionelle kundetype.
Bliv klar i spyttet når du skal udvælge, briefe og koordinere jeres underleverandører og dine kollegaer og minimér risikoen for tvivl, tøven og fejl. Især fejlinvesteringer.

Tag onlinekursus om den røde kundetype

Læs om det komplette onlinekursus: “Kend den røde kundetype”.

Tag onlinekursus om den gule kundetype

Læs om det komplette onlinekursus: “Kend den gule kundetype”.

Tag onlinekursus om den blå kundetype

Læs om det komplette onlinekursus: “Kend den blå kundetype”.

Tag onlinekursus om den grønne kundetype

Læs om det komplette onlinekursus: “Kend den grønne kundetype”.

Foredrag i Vejle 12/4

Tid: 10. april 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Bygningen, Ved Anlæget 14B, Vejle

Foredrag i Vejle 12/6

Tid: 12. juni 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Vejle. Lokation oplyses senere

Foredrag i Kbh. 19/6

Tid: 19. juni 2019 fra 9.00-11.00
Sted: La Oficina, Frederiksberg

Foredrag 21/8 i Aalborg

Tid: 21. august 2019 fra 9.00-11.00
Sted: AKKC, Aalborg

Foredrag i Vejle 25/9

Tid: 25. september 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Vejle. Lokation oplyses senere

Foredrag 5/11 i Kbh.

Tid: 5. november 2019 fra 9.00-11.00
Sted: La Oficina, Frederiksberg

Send os en besked:

5 + 12 =