“Det gør det så meget nemmere at rådgive selvstændige om, hvordan de skal udvikle deres virksomhed og tiltrækker flere af de kunder, de helst vil have.

Der er allerede nogle af mine kunder, der efterspørger kundetyperådgivere. Jeg har kunder, der kender eller har hørt om Kundemagneterne og de 4 kundetyper, som gerne vil arbejde med det i deres egen forretning. Og nu kan jeg rådgive dem i det oveni de andre ting, jeg ellers er specialiseret i. 

Emotionelle kundetyper er et rigtigt godt redskab til at få identificere deres kundetype, og det gør det væsentligt lettere at rådgive og udvikle mine kunders virksomheder, fordi vi kan skære en masse muligheder væk og kun arbejde med det, der rent faktisk virker.

Det er ikke bare ekstra viden, men et virkeligt værdifuldt og brugbart værktøj

Selvom jeg har en cand.merc. og har arbejdet med optimering og forretningsudvikling i mange år, har certificeringen givet mig ballasten og modet til at kunne positionere mig som markedsføringsrådgiver, fordi jeg nu har et dybdegående kendskab til, hvilke markedsføringskanaler og -redskaber, mine kunder skal bruge for at få flere af deres drømmekunder og -opgaver. Det gør bare mine mentorforløb endnu bedre.

Det er ikke bare endnu en videreuddannelse, men et virkeligt værdifuldt og brugbart værktøj, som blev taget i brug allerede under certificeringen”.

Anne Pernille Fischer, www.annepernille.dk