Enkeltkapitler fra onlinekurserne
“Kend din kundetype” 

Når I kender jeres emotionelle kundetype kan I målrette og skræddersy kommunikation, så det rammer den ønskede målgruppe præcist og effektivt. Herunder kan du vælge jeres kundetype – og derefter kan du vælge netop dét emne du måtte ønske at lære mere om.

Den røde kundetype

Lær præcist hvad I skal gøre for at tiltrække og fastholde den røde kundetypes interesse for 500 kroner + moms pr. emne.

Den gule kundetype

Lær præcist hvad I skal gøre for at tiltrække og fastholde den gule kundetypes interesse for 500 kroner + moms pr. emne.

Den blå kundetype

Lær præcist hvad I skal gøre for at tiltrække og fastholde den blå kundetypes interesse for 500 kroner + moms pr. emne.

Den grønne kundetype

Lær præcist hvad I skal gøre for at tiltrække og fastholde den grønne kundetypes interesse for 500 kroner + moms pr. emne.

Har I behov for rådgivning før I kan vælge emotionelle kundetype?