Informationssøgende

Velkommen til dig, der ønsker mere gratis viden om kundetyper:

Her på siden finder du en kundetypetest, webinar, podcast, information om kommende foredrag, tilmeldingslink til mini-kursus i kundetyperne samt en komplet introduktionsside om kundetyperne. Du har også mulighed for at kontakte os, hvis du ønsker yderligere information på kontakt@emotionellekundetyper.dk.

“Forskellen på persontyper og de emotionelle kundetyper er de konkrete og lavpraktiske anvisninger på markedsføringsindsatser, der vil fremme købelyst”

Sanne Dollerup & Jannie Ilum Gade

Få mere at vide om kundetyperne:

Tag kundetypetesten

I denne test kan du finde ud af, hvilken emotionel kundetype du typisk er, når du skal købe noget. Det kan selvfølgelig variere alt efter, hvilken købssituation du er i.

Se webinaret

I dette webinar gennemgår vi “De 10 trin til at vælge den rigtige kundetype”. Vi gennemgår endvidere den primære årsag til at mange i realiteten, saboterer deres salg uden at opdage det.

Lyt til podcast

I denne podcast bliver Sanne Dollerup interviewet af “At turde” i udsendelsen: “Sådan segmenterer du dine kunder efter, hvad de føler, ikke hvem de er [Emotionelle Kundetyper]”.

Artikel om butikker

Budskabet til de fysiske butikker er enkelt: Stop op, og gør som I plejer at gøre.

Få viden om kundetyper

Få indblik i teorien bag, forstå hvem der kan have fordel af at arbejde med dem og bliv præsenteret for kundetyperne.

Minikursus i kundetyper

Tilmeld dig nyhedsbrevet og modtag et minikursus bestående af 5 mails i indbakken.

Køb plads på introduktionsforedrag om kundetyperne:

Foredrag i Vejle 10/4

Tid: 10. april 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Bygningen, Ved Anlæget 14B, Vejle
Foredragsholder: Forsker Sanne Dollerup
Deltagerantal: 10 personer.

Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed. Det er en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Foredrag i Vejle 12/6

Tid: 12. juni 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Vejle. Lokation oplyses senere
Foredragsholder: Forsker Sanne Dollerup
Deltagerantal: 10 personer.

Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed. Det er en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Foredrag i Kbh. 19/6

Tid: 19. juni 2019 fra 9.00-11.00
Sted: La Oficina, Frederiksberg
Foredragsholder: Forsker Sanne Dollerup
Deltagerantal: 10 personer.

Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed. Det er en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Foredrag 21/8 i Aalborg

Tid: 21. august 2019 fra 9.00-11.00
Sted: AKKC, Aalborg
Foredragsholder: Forsker Sanne Dollerup
Deltagerantal: 10 personer.

Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed. Det er en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Foredrag i Vejle 25/9

Tid: 25. september 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Vejle. Lokation oplyses senere
Foredragsholder: Forsker Sanne Dollerup
Deltagerantal: 10 personer.

Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed. Det er en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Foredrag 5/11 i Kbh.

Tid: 5. november 2019 fra 9.00-11.00
Sted: La Oficina, Frederiksberg
Foredragsholder: Forsker Sanne Dollerup
Deltagerantal: 10 personer.

Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed. Det er en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Send os en besked:

7 + 12 =