ONLINEKURSUS

Kend den røde kundetype

Dette onlinekursus er målrettet til dig, der vil have effektive, lavpraktiske

og forskningsbaserede retningslinier for din markedsføring, så du er

sikker på at markedsføre dig korrekt til den rigtige kundetype.

Kend den røde kundetype

– og sælg mere til flere

Dette onlinekursus er udviklet specifikt til dig, der arbejder med markedsføring eller salg, har den røde kundetype som målgruppe og ønsker en forskningsbaseret metode som grundlag for dine beslutninger og markedsføringsaktiviteter.

På kurset får du en omfattende drejebog for markedsføring til den røde kundetype, inkl. tjeklister, guidelines og arbejdsopgaver, der giver dig et solidt udgangspunkt for dit fremtidige arbejde med jeres markedsføring.

Med den viden du får på dette kursus, kan du slippe for:

 

  • Tvivl og gætværk, når I skal definere jeres markedsføringsstrategi.
  • Udfordringer med at tiltrække kunder, eller holde på dem I har.
  • Fejlbeslutninger eller tøven, når der skal igangsættes markedsføringsaktiviteter.
  • Fejlinvesteringer i nytteløse markedsføringstiltag fra popsmarte reklamebureauer.
  • Utilfredse eller utrygge kunder, hvis jeres kommunikation ikke matcher det, I leverer.
  • Meningsbaseret debat skabt af mangel på konkrete retningslinjer.
  • Hængepartier, fordi der er for meget at have styr på, så ting udføres på ad-hoc basis frem for struktureret.
  • Usammenhængende, mangelfuld, forældet eller ligefrem ikke-eksisterende markedsføring.

Fakta om den røde kundetype

Kerneværdi: Frihed
Emotionelt system: Stimuli
Motivation:
Udforske

Det vigtigste for den røde kundetype er at opnå stimuli. De er typisk udadvendte, drevet af nysgerrighed og optaget af udvikling, f.eks. af samfundet, oplevelser, miljø, identitet, kultur, viden, fødevarer, normer, produkter osv.

Røde kundetyper ønsker spænding, originalitet, momentum og underholdning. Derfor er de røde kundetyper generelt åbne over for noget, der er nyt – og jeres evne til at forny jer er derfor afgørende.

” Nu giver det hele mening,” Peter Gadegaard, konsulent

Ved køb af onlinekurset får du:

  • 21 videoer (på ml. 5-25 minutter), som kan ses eller downloades fra lukket, passwordbeskyttet online klasseværelse og tilgås overalt (uanset om der er wifi eller ej) og så ofte som det ønskes. Videoerne kan ses samlet, f.eks. på én dag, eller anvendes som opslagsværk, f.eks. før du skal lave ny hjemmeside, før du skal have taget nye billeder, når du skal til at lave opslag på Facebook, skrive et nyhedsbrev osv. Du kan også vælge at se nogle af videoerne sammen med kollegaer, chef, samarbejdspartnere og lignende, så I alle arbejder ud fra samme retningslinjer.
  • Fysisk arbejdsbog på 240 sider fordelt på 22 kapitler. Hver video har et tilhørende kapitel, og arbejdsbogen indeholder tjeklister, arbejdsark, skabeloner, notatark, undervisningsslides, oversigter til opslagstavlen, guides, aktivitetsoversigter, ressourceoversigt og en kuglepen. Vi har sikret os at der er alt hvad du får brug for, for at få skabt fuldstændigt overblik over jeres markedsføringsstrategi og sikre, at der er styr på alle de nødvendige indsatser, så I får en sammenhængende, målrettet og effektiv markedsføringssindsats. Arbejdsbogen bliver sendt til den adresse, der oplyses ved køb.
  • 1 times kundetyperådgivning (via telefon, Skype eller fysisk hos os i Aalborg). Du vælger selv om timen skal bruges til at få valgt den rigtige kundetype – eller om du vil gemme den til senere brug. F.eks. til at få konkrete input eller svar i forbindelse med de opgaver, som du har arbejdet med på onlinekurset.
  • Adgang til en lukket ERFA-gruppe på Facebook, udelukkende for kursister med den gule kundetype, hvor du kan få svar på de spørgsmål, som måtte dukke op undervejs i processen. Du kan endvidere erfaringsdele med ligesindede, da medlemmerne i gruppen også arbejder med markedsføring eller salg og har den røde kundetype som målgruppe.
  • Anvisninger på, med mulighed for tilkøb af alt, hvad der måtte blive behov for af komplementerende ydelser, i vores omfattende netværk af certificerede kundetypeeksperter inden for fag som grafikere, fotografer, SEO-konsulenter, journalister, tekstforfattere osv. Det giver dig sikkerhed for at eventuelle tilkøbsydelser fra forskellige leverandører, vil passe ind i jeres markedsføringsstrategi, da leverandøren allerede fra starten har et meget grundigt indblik i og forståelse for, hvem dine kunder er og dermed også hvad du har brug for. Dette betyder, at du ikke vil risikere at gå i stå, begå fejl eller komme på afveje, da du hele tiden vil have ekspertressourcer ved hånden.

Prisen er 7.500 kr. + moms.

Herunder ses billeder fra videoer samt arbejdsbogen, så du kan få et indtryk af det gennemarbejdede og profesionelle format. 

Dine undervisere: Forsker Sanne Dollerup og direktør Jannie Ilum Gade

Onlinekurset er:

 

  • Funderet på såvel et teoretisk og forskningsmæssigt som et praktisk velafprøvet grundlag.
  • Opbygget, så det er let at følge trin-for-trin via gennemtænkte og logiske kapitler.
  • Komplet med udførlig gennemgang af de meste relevante markedsføringskanaler (såsom sociale medier, events og influencers), ord, grafik, billeder, oftest stillede spørgsmål og de mest forekommende forklaringer, hvis de røde ikke køber nok af jer mv.
  • Konkret med tjeklister, arbejdsopgaver, guides, skabeloner, undervisningsslides, opsamling og notatark.

Ønsker du at bestille onlinekurset "Kend den røde kundetype"?

Referencer

Det var rigtigt godt. Stor ros. I kommer ud i alle krogene af den røde kundetype, og jeg får et rigtigt godt billede af dette segment af kundegrupperne. Jeg er meget imponeret over, hvor enkelt I kan fortælle om et kompliceret emne og gøre det let fordøjeligt. Mit personlige udbytte af i dag er en rigtig god forståelse på flere planer både personligt og fagligt. Der er mange informationer, så jeg tror, det er noget, jeg vil gå og reflektere over i nogen tid.

Det allerbedste ved kurset er, at det var rigtigt informerende og simpelt fortalt, uden at jeg bliver talt ned til.

Peter Gadegaard

Konsulent

Jeg synes, I kommer godt rundt om meget relevante områder og giver gode værktøjer. Der er mange af spørgsmålene i arbejdsbogen, der virkelig sætter tankerne i gang. Det er dejligt at kunne tage onlinekurset i eget tempo, for der er mange nye ting, der skal tænkes igennem og arbejdes videre med. Samtidig kan det virke overvældende, og derfor er det et stort plus, at der følger et ERFA-forum og en arbejdsbog med.

Det allerbedste ved kurset er:

  • Det giver helt konkret viden om, hvordan jeg skal kommunikere til min målgruppe og værktøjerne til at gøre det.
  • Det giver et godt fundament til, hvor og hvordan jeg skal indfange de lumske røde.
  • Større indsigt i, hvordan de røde tænker, hvad de tiltrækkes af, og ligeså vigtigt hvad de står helt af på.
  • Gode eksempler på rød markedsføring og links til relevant inspiration.
  • Der findes yderligere hjælpe at hente.
Anne Sauer

Keramiker og Illustrator, Anne Sauer

Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer. Kurset som helhed er meget velfunderet. Jeg kan som solo-selvstændig få dækket alle mine marketingsplatforme. Både i form af hjemmeside med det visuelle, tekster og forbindelsen til de sociale medier.https://3dimensioner.dk

Pia Stender

Designer MDd & CAD Specialist, 3dimensioner

Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper™️.

Peter Junker

Indehaver, Email Driven Marketing

Det er gennemtænkt, nemt at overskue og lige til at gå til. Jeg er fan.

Kis Baadsgaard

Forfatter

Mit personlige udbytte af i dag er et klart overblik over, hvad jeg skal i gang med, hvad jeg skal stoppe med, og hvordan jeg skal gøre det. Det allerbedste ved kurset er, hvor let forståeligt konceptet, retningslinjerne og værktøjerne er.

Maria Emilie Borup Harring

Ejer, Bold Bird og kanselvvilselv

Dit underviserteam på onlinekurset er:

Forsker Sanne Dollerup

Sanne er kandidat i kommunikation samt medindehaver af Emotionelle Kundetyper™️ og Kundemagneterne. Hun er endvidere tilknyttet Aalborg Universitet som forskningsadjunkt inden for strategisk kommunikation, hvor hun blandt andet underviser i faget Emotionelle Kundetyper™️. Hun har tidligere været medejer af et nordjysk reklamebureau. Hun har skrevet ph.d.-afhandlingen “Engaging the shopping experience in brick-and-mortar stores” om, hvordan der kan skabes øget kundeloyalitet og følelsesmæssig tilknytning i detailhandlen. Sanne er endvidere medforfatter på workbooken “Markedsføringssucces på mikrobudget” og har publiceret flere videnskabelige artikler såsom Legende butiksuniverser og Recovering The Poetics of Shopping, sidstnævnte i samarbejde med professor Christian Jantzen, AAU.

Direktør Jannie Ilum Gade

Jannie er akademiøkonom (eksport af tekniske produkter), diplomleder og direktør samt medindehaver af Emotionelle Kundetyper™️ og Kundemagneterne. Hun har gennem sin karriere været salgschef, produktchef, kørende sælger og direktør og har etableret fire virksomheder (hvoraf en er solgt og to eksisterer i dag). Jannie har mere end 26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring, og hun har rådgivet over 300 og undervist over 5000 virksomhedsejere i, hvordan de får flere kunder. Jannie er medforfatter på workbooken “Markedsføringssucces på mikrobudget” samt pt. i gang med at skrive Kundemagneternes næste bog, “Sådan finder du din niche”. Jannie har endvidere siddet i flere bestyrelser og dommerpaneler.

Vi giver 30 dages fuld tilfredshedsgaranti

Tilfredshedsgarantien betyder helt konkret, at hvis du mod forventning ikke er tilfreds med videoer eller arbejdsbogen, kan du returnere mappen og få alle pengene tilbage. Det eneste du skal gøre, er at fortælle os, hvorfor du er utilfreds.

Sådan gennemføres et køb af onlinekurset

Online betaling

1. Du vælger kursus og betaler online med betalingskort.
2. Du modtager mail med log-ind og alle praktiske detaljer vedr. kurset.
3. Du modtager arbejdsbogen via GLS på den ønskede adresse indenfor 3 arbejdsdage. På indersiden af omslaget finder du et brev med alle praktiske informationer, f.eks. omhandlende tilfredshedsgaranti, reklamationsproducere, genanskaffelse af adgangskode og diverse kontaktoplysninger. 
4. Du kan nu logge på og se videoerne når som helst.
5. Mappen kan både anvendes som arbejdsbog, mens du ser videoerne og senere som opslagsværk.

Ønsker du at bestille onlinekurset "Kend den røde kundetype"?

Hvad lærer man helt konkret på onlinekurset?

Klik på + på hver fane herunder og læs mere om indholdet i hvert kapitel.

Kapitel 1: Introduktion

I dette kapitel får du forklaret dit personlige udbytte ved at gennemgå dette onlinekursus. Du får også en kort introduktion til, hvordan materialet er opbygget og hvordan du får mest ud af at gennemgå kurset. Du vil blandt andet bemærke at alle de slides, vi gennemgår i videoerne, også kan ses i arbejdsbogen, hvor der er plads til dine egne notater undervejs.

Varighed: 8,57 minutter.

Kapitel 2: Underviserne

I dette kapitel præsenterer vi os, så du ved, hvem dine undervisere er. Den korte version er, at Sanne er teoretikeren, og Jannie er praktikeren og tilsammen udgør vi, som undervisere, et effektivt, praktisk og jordnært team.

Varighed: 4,12 minutter.

Kapitel 3: Købsmotivation

I dette kapitel forklarer vi dig, hvorfor kunder er forskellige og dermed køber af forskellige årsager. Du får også præsenteret “opskriften på at skabe købelyst” og den er noget anderledes end de fleste forventer. Det er også i dette kapitel, at du får et “emotionelt landkort” med de vigtigste nøgleord og værdier for kundetyperne. Denne oversigt kan du hænge op på opslagstavlen, så du altid har et godt overblik over kundetyperne.

Varighed: 4,09 minutter.

Kapitel 4: Målret til én kundetype

I dette kapitel forklarer vi, hvad der skaber tilfredse og loyale kunder og hvorfor det er vigtigt at kende til og målrette sin markedsføring til én kundetype.

Varighed: 8,43 minutter.

Kapitel 5: Hvornår køber de røde?

I dette kapitel lærer du, hvad forudsætningen for et køb er, samt hvad formålet er, når den røde køber. Du lærer blandt andet om identitetsfortællingerne, som de røde har i købssituationen – dvs. hvad de røde siger til sig selv om sig selv, når de køber. Når du kender den nøjagtige identitetsfortælling, som dine kunder benytter, kan du meget specifikt skræddersy dit sortiment, din markedsføring, din indretning, din service osv. Det er således allerede i netop dette kapitel, at det tydeliggøres, hvor afgørende forskellig den røde er i en købssituation ift. de øvrige kundetyper – og hvorfor din markedsføring eksempelvis skal være original, for at den røde overhovedet modtager dine budskaber. Du lærer f.eks.:

  • hvordan de rødes forhold til penge er
  • hvilken type stemning de ønsker i butikker og lignende steder
  • om de er frygt- eller belønningsmotiverede
  • om de foretrækker lokal frem for global
  • hvilken type produkter eller ydelser de foretrækker
  • hvad du skal gøre, og hvad du endelig ikke skal gøre, når du vil sælge og markedsføre dig over for de røde.

I dette kapitel modtager du også din første tjekliste, som er meget praktisk at have ved hånden, hver gang du skal sikre, at du har helt styr, på hvad den røde ønsker at købe. Skulle der være nogle af punkterne i tjeklisten, du ikke har helt styr på endnu, vil du i arbejdsbogen få konkret og lavpraktisk vejledning til, hvad du så skal gøre, f.eks. i form af refleksionsspørgsmål, ideer og ekstra mulige ressourcer.

Varighed: 21,00 minutter.

Kapitel 6: Den røde kundetype

I dette kapitel får du en gennemgang af de mest centrale nøglebegreber om den røde kundetype og en praktisk oversigtsside, du kan hænge op på din arbejdsplads, så du altid har dem ved hånden. Du lærer endvidere, hvilken rolle den røde kundetype spillede i de tidligste samfund, og hvordan den rolle stadig består i nutiden, hvilket ses tydeligt ud fra de jobfunktioner, den røde vælger i dag. Du lærer også, hvad disse jobfunktioner helt konkret er. Det kan du eksempelvis bruge, når du skal udtænke events eller definere, hvem dine produkter og ydelser er udviklet til.

Du lærer også, hvad der bekymrer den røde, og om deres særlige kærlighed til æstetik. Herudover lærer vi dig, hvordan du kan genkende den røde ud fra udseende, udtalelser, opførsel, interesseområder, holdninger osv. Med andre ord bliver du rigtigt god til at genkende den røde kundetype og til at forstå, hvordan du kan imødekomme deres ønsker, så du lettere fanger og især fastholder deres interesse. Det er formentlig her, du indser, hvorfor det er en rigtig god idé selv at have en rød side, hvis du har en rød målgruppe.

Varighed 24,00 minutter.

Kapitel 7: Rød kommunikation

I dette kapitel lærer du, hvordan du skal kommunikere til de røde, og hvordan du ikke må gøre, f.eks. når du laver events, hjemmesider, blogindlæg eller opslag i sociale medier. Du får også en Dos & Don’ts-oversigt, som du kan have under skrivebordsunderlaget, så du aldrig glemmer dette.

Varighed: 4,07 minutter.

Kapitel 8: Hvor er de røde?

I dette kapitel lærer du, hvilke markedsføringskanaler der er mest relevante for de røde, og hvorfor det netop er disse kanaler, der er vigtige. Du lærer naturligvis også, hvilke steder du ikke skal markedsføre dig – og hvorfor det ligefrem kan have en negativ effekt at kommunikere der. Hint: Det handler om at forstå de rødes behov for at gå på opdagelse. Dette kapitel munder formentlig ud i, at du justerer på jeres markedsføringsstrategi, så arbejdsopgaverne i arbejdsbogen guider dig igennem de refleksioner og overvejelser, du bør gøre dig i den forbindelse.

Varighed: 4,54 minutter.

Kapitel 9: Hvilke spørgsmål stiller de røde?

I dette kapitel lærer du, hvilke spørgsmål den røde ønsker besvaret for at blive klar til at købe af jer. Når du kender disse spørgsmål, kan du sikre, at I får besvaret dem via jeres markedsføringsmateriale og i selve salgsfasen. Et eksempel på et sådant spørgsmål er: ” Er det det nyeste på markedet?”. Efter dette kapitel kan du systematisk arbejde på at fjerne de indvendinger, der måtte være for at købe af jer.

Varighed: 2,00 minutter.

Kapitel 10: Trends

I dette kapitel lærer du om trends, hvorfor de har afgørende betydning, når du vil sælge til en røde kundetype, og hvordan du helt specifikt skal anvende dem i markedsføringen for bla. at opnå “klubdannelse”. Du får også en “Tjekliste til trends”.

Varighed: 11,54 minutter.

Kapitel 11: Unikt

I dette kapitel lærer du om unika, som er endnu et meget centralt redskab til at få den røde kundetype til at knytte stærke følelser til dig, dit brand, dit produkt eller virksomheden. Vi lærer dig gennem konkrete caseeksempler, hvad der er unikt, og hvordan du eksempelvis kan benytte en helt særlig strategi til at etablere en rød virksomhed – eller til at forblive unik og sikre, at dine produkter/ydelser forbeholdes den røde kundetype. Dette er meget vigtigt at forstå, for hvis et rødt koncept/brand blev mainstream, ville de røde formentlig miste interessen. Du får også en “Tjekliste til unikt”.

Varighed: 17,06 minutter.

Kapitel 12: Æstetik

I dette kapitel lærer du, at æstetik er noget af det allervigtigste, når du vil fange en rød kundetypes opmærksomhed. Du lærer også, at æstetik ikke bare betyder, at noget er smukt – men at det er noget mere kompliceret at lave æstetisk markedsføring. Især når der også skal skabes en sammenhæng, vækkes følelser og være et bagvedliggende budskab, for at det virker. Du får også en “Tjekliste til æstetik”.

Varighed: 7,50 minutter.

Kapitel 13: Tekst

I dette kapitel lærer du, hvordan du opbygger røde tekster via konkrete eksempler og ordlister. Du lærer også, hvordan du kan tolke, om et ord er et “rødt ord”, og hvordan fordelingen mellem tekst og visuelle elementer skal være for at fange og fastholde de rødes interesse. Sidst i kapitlet får du en liste af “Ord til den røde kundetype” fordelt på navneord, tillægsord og udsagnsord, som er god at have med i tasken overalt. Du får også en “Tjekliste til tekst”.

Varighed: 9,07 minutter.

Kapitel 14: Grafik

I dette kapitel lærer du, hvad der kendetegner interessant og pirrende grafik for en røde kundetype og dermed også, hvad der ikke appellerer til de røde. Du vil få præsenteret en række konkrete cases med logoer, visitkort, produkter og billeder med grafiske elementer. Du får også en “Tjekliste til grafik”, så du altid kan vurdere, om noget grafik er egnet til en rød kundetype.

Varighed: 8,35 minutter.

Kapitel 15: Billeder

I dette kapitel lærer du, hvilken type billeder de røde kundetyper finder interessante. Du lærer for eksempel om originalitet, æstetik, “grimt”, beskåret, vinklet, colorblocking mm. Hermed vil du både være klædt bedre på til selv at tage billeder og til at indkøbe dem. Arbejdsbogen vil hjælpe dig med at holde styr på, hvilke af jeres nuværende billeder der skal ændres nu eller hen ad vejen. Blandt andet via “Tjekliste til billeder”.

Varighed: 7,37 minutter.

Kapitel 16: Hjemmesider

I dette kapitel lærer du via en række konkrete cases, hvilke typer hjemmesider den røde kundetype. Du får endvidere tre hjemmesideskabeloner, som du kan bruge som inspiration til opbygning/tilretning af hjemmesiden, samt en landingpageskabelon.

Undervejs i dette kapitel bliver flere af de elementer, du har lært om i tidligere kapitler integreret, dvs. at du lærer noget om den rette fordeling mellem billeder og tekst, om betydningen af at skille sig ud, om nødvendige forandringer og om at få sociale medier integreret. Du lærer også, hvilke nøgleord der skal definere hjemmesiden, når den er færdig. Du får desuden en “Tjekliste til hjemmesider”.

Varighed: 17,12 minutter.

Kapitel 17: Blogs

I dette kapitel lærer du, hvad der vil være godt at gøre, når du vil blogge til den røde kundetype, via gennemgang af konkrete blogs fra både ind- og udland. Vi kommer også ind på hvordan en blog bør hænge sammen med sociale medier. Du vil også få en “Tjekliste til blog”, som er god at have ved hånden, når du skal vurdere, om et blogindlæg vil ramme rigtigt.

Du får også en “Tjekliste for blogs”.

Varighed: 8,27 minutter.

Kapitel 18: Sociale medier

I dette kapitel lærer du, hvilke sociale medier der er de mest velegnede for at nå ud til den røde kundetype – både nu og i fremtiden – ud fra, hvilke medier der understøtter den røde identitetsfortælling og stimulerer den røde. Du lærer, via gennemgang af en række konkrete eksempler såsom Jodel, Snapchat, YouTube og Podcast, endvidere, hvilken form for indhold og opslag du skal lave for at ramme rigtigt emotionelt, herunder også brugen af humørikoner og GIF-filer. Du lærer også, hvad du endelig ikke skal gøre.

En del af kapitlet er dedikeret til at lære dig at anvende “tjeklisten til sociale medier”. Denne kan du benytte for at sikre at dit planlagte/kommende opslag hjælper til at støtte op om det brand og den relation, du stiler efter at skabe. Og især så du sikrer, at jeres nuværende kunder bliver mere loyale, og de potentielle kunder knytter stærkere følelser til jer.

Varighed: 30,24 minutter.

Kapitel 19: Events

I dette kapitel får lærer du om events, som er et særligt interessant koncept til de røde kundetyper. Faktisk kommer du næsten ikke uden om events, hvis du vil fange og fastholde interessen hos en rød – uanset om du sælger produkter eller ydelser.

Du får også en “tjekliste til events“.

Varighed: 7,03 minutter.

Kapitel 20: Influencers

I dette kapitel lærer du om den stadigt vigtigere markedsføringskanal: Influencers. Til den røde kundetype kan det være direkte skadeligt at anvende de forkerte influencers – især af den type, der har rigtigt mange følgere. I dette kapitel lærer du således, hvad du skal være opmærksom på, og hvem der egentlig tæller som influencers.

Du vil også få en “Tjekliste til influencers”, som er god at have ved hånden, når du skal vurdere, om en potentiel influencer er den rette for jer.

Varighed: 5,36 minutter.

Kapitel 21: Hvornår køber de røde ikke?

I dette kapitel lærer du, hvilke indvendinger en skeptisk rød ville have i forhold til at blive kunde hos dig. Du lærer også de 6 typiske årsager til, at en rød ikke køber af jer – og hvad du kan gøre ved det. 

Kapitlet afsluttes med, at du får et redskab, der hjælper til at få skabt overblik over dit videre arbejde med markedsføringen til de røde.

Varighed: 4,53 minutter.

Kapitel 22: Diverse

I dette kapitel finder du:

  • Ordliste med en uddybende forklaring på de marketingbegreber, der anvendes undervejs i arbejdsbogen eller nævnes i videoerne.
  • Litteraturliste i tilfælde af, at du har fået lyst til at læse meget mere om det teoretiske fundament bag kundetyperne. Listen omfatter blandt andet de forskningsartikler, Sanne har skrevet eller været medforfatter på.
  • Ressourceliste med overblik over de forskellige relevante komplementære ydelser, du kan få brug for, når du vil tilpasse hele jeres markedsføringsindsats til den røde kundetype, inklusive navne på en certificeret kundetypeekspert, der udbyder netop denne ydelse.

Ofte stillede spørgsmål om onlinekurset:

Hvad er virksomhedens fordele ved køb af et onlinekursus?

Der er flere fordele for virksomheden – f.eks.:

  • Du kan vælge at se en eller flere af videoerne sammen med kollegaer, chefen eller samarbejdspartnere (såsom fotograf, tekstforfatter og grafiker) for at klæde dem på til jeres samarbejde.
  • Hvis du får nye kollegaer eller samarbejdspartnere i fremtiden vil du lettere kunne indvie dem og klæde dem på ift. jeres markedsføringssstrategi og status ift. implementeringen, fordi det hele findes i én samlet fysisk mappe, som står i virksomheden. Materialet er iøvrigt oplagt at oplære en ny medarbejder efter.
  • Hvis du skifter arbejde, forbliver bruger log-ind og mappen i virksomheden. Virksomheden kan altid kontakte os og bede om et nyt log-ind, når det er dem, der har betalt fakturaen. På den måde er kurset ikke tabt, som det ville være, hvis det havde været et fysisk kursus.

Hvem står bag Emotionelle Kundetyper™️?

Emotionelle Kundetyper™️ er ejet af Kundemagneterne ApS  – etableret i 2013 og ejet ligeligt af Sanne Dollerup og Jannie Ilum Gade.

Hvad gør jeg, hvis jeg har en anden kundetype end den røde – eller er i tvivl?

Hvis du ved, at du har en anden kundetype end den røde , eller hvis du er i tvivl om, hvilken kundetype I har, eller om et onlinekursus overhovedet er den rette løsning for jer, så kan du vælge en af disse løsninger:

Få mere at vide om kurset om den grønne kundetype

Få mere at vide om kurset om den blå kundetype

Få mere at vide om kurset om den gule kundetype

Jeg vil gerne begynde med at booke rådgivning