Kundeudtalelser

Her kan du læse en samlet oversigt med kundeudtalelser. 

“Der er sket meget siden strategioplægget for 4 måneder siden. Det har givet os meget i forhold til produktudviklingen, fordi vi nu forstår de forskellige stadier, vores kundetype kan være på. Nu kan vi ramme kunder på mange forskellige niveauer, og vi kan identificere dem, der har mentaliteten til at passe til vores koncept. Vi kan parre og udvikle vores produkter til vores kundetyper, så produkterne er blevet skarpere”.

Læs hele udtalelsen her >>

Damir

Direktør, CCW

“Inden jeg købte havde jeg den betænkelighed, at det var forskningsbaseret på et teoretisk plan, og derfor ikke kunne bruges I praksis.Det bedste var at få klarhed over kommunikationen til vores kunder. Primært det, at vi er blevet mere bevidste om, hvem vi er til for, og hvad skal vi gøre for at nå dem. Vi kunne godt se, at vi kommunikerede i forskellige retninger, men vi vidste ikke hvorfor. Vi manglede det rigtige redskab. Den var den forvirring vi fik fjernet. 

Læs hele udtalelsen her >>

Andreas Dirksen

Abonnementsekspert og investor, Andreasdirksen.com

“Der, hvor vi virkelig har fået en aha oplevelse, har været på det med, hvordan vi har fejlfortolket, hvem vores målgruppe er. Det har gjort, at vi blev nødt til at kigge på vores egne ressourcer og i huset omkring marketing og e-commerce. Nu er vi i gang med at rekruttere kompetencer til den afdeling, og det har været vildt at få forståelsen af, hvor meget vi var bagud på kompetencedelen.”

Læs hele udtalelsen her >>

Kim Bejstrup

Direktør, Acubit & Otiom

“Før vaklede vi og synes, det var forvirrende, hvordan vi bedst kunne kommunikere om produktet. Efter strategioplægget er vi blevet klogere på, hvad vi gjorde forkert i forhold til at tiltrække de kunder, vi gerne vil have flere af, og hvordan vi skal ramme kundetypen”

Læs hele udtalelsen her >>

Naomi

Direktør, KreaKassen

”56 frisører deltog i weekenden i en work-shop med Sanne og Jannie. Tilbagemeldinger fra deltagerne var særdeles positive. Pludselig var spørgsmålet om man var en rød, gul eller grøn kunde en væsentlig brik i den videre dialog denne weekend.

Vi kan kun sige, at de sørgede for et meget spændende og lærerigt indlæg”

Connie Mikkelsen

Formand, DOFK

”Jeg har brugt Jannie og Sanne som oplægsholdere på konferencerne MarketingCamp og Digital Markedsføring. Og jeg kommer til at bruge dem igen og igen! De har en helt fantastisk konkret og ligefrem måde at formidle deres viden på. Noget man kun kan når man er 100% inde i sit stof, er kvik og dygtige formidlere.

Og det er ikke kun min oplevelse. Det har jeg også kunnet læse mig frem til, af evalueringerne fra hundrede af glade konferencedeltagere.”

Ib Potter

Lejrchef, MarketingCamp

” Efter sparringen kunne jeg gå direkte ind og finjustere tekster, grafik og farver på hjemmeside, sociale medier og i nyhedsbreve.

Et andet meget væsentligt udbytte af sparringen har været, at Klaus Møller og jeg har fået et fælles sprog.

Det betyder, at når vi mødes og brainstormer om nye ydelser, produktnavne, markedsføring, indhold af nyhedsbreve osv., så kan vi tage direkte udgangspunkt i, at vi nu helt præcist ved, hvilke kunder vi henvender os til.

Vi ved, hvad de reagerer positivt på, hvad der interesserer dem, hvad de vil betale for og hvordan vi skal kommunikere budskabet til dem.

Læs hele udtalelsen her.

Berit Bai

Teksforfatter og marketingrådgiver, Tekst & SEO

“Vi er meget tilfredse med den professionelle tilgang og vi er tilfredse med at få overblik over, hvad der virker i hverdagen – særligt nogle konkrete redskaber som virker over for de grønne kundetyper. Vores medarbejdere har været positive stemte, og det har været godt, at der er sat fokus på de grønnes præferencer – og hvad netop disse kundetyper foretrækker. Effekten har været, at vi fået en bekræftelse af, at når vi arbejder i én retning, så tiltrækker vi de kundetyper vi sigter imod. Det bedste har været, at vi har kunne ensrette vores kommunikation og fået en fællesnævner for alt, hvad vi gør i virksomheden.”

Stefan Berg

Direktør, Globaltools

”Jeg havde glæden af at have besøg i min medlemsklub, og det var en fornøjelse. Faktisk var det et medlem som ønskede Emotionelle Kundetyper som emne til et foredrag, så jeg tog straks kontakt. Deltagerne har været glade for det, og jeg hører dem stadig omtale det i vores gruppe. Jeg fornemmer, at alle har brugt det de lærte rigtig meget i deres business, og jeg ville elske at invitere Jannie og Sanne indenfor i min klub igen.”

Dorte Lytje

Direktør, dortelytje.com

Vil du kontaktes og høre nærmere om Emotionelle Kundetyper®?

11 + 12 =

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}