Medlemsklubben hos Emotionelle Kundetyper

Nul binding – nul opsigelsesperiode

Slip for at betale dyre lærepenge
– lav markedsføringen rigtigt første gang!

Medlemsklubben er for dig, der:

  • Vil lære at beskrive og ramme din persona præcist med din kommunikation. Og/eller
  • Skal have ny hjemmeside og gerne vil have strukturen og stilen på plads først. F.eks. billede-, grafik- og tekststilen men også de nøgleord, der skal være gennemgående overalt på hjemmesiden og/eller
  • Vil justere og optimere en eksisterende hjemmeside, så besøgende knytter stærkere følelser til jer, bliver længere, køber mere og foretager flere af de ønskede handlinger. F.eks. tilmelder sig nyhedsbrevet, ringer, mailer, klikker, køber, deler, læser, svarer osv. og/eller
  • Gerne vil kunne skrive bedre nyhedsbreve, artikler, landing pages og salgstekster, som rammer kundetypen stærkere emotionelt. Og/eller
  • Ønsker en tættere kontakt – og mere respons – fra følgere i sociale medier. Og/eller
  • Generelt vil sælge mere og være bedre til at fastholde de kunder I allerede har.

I medlemsklubben kan du få styr på det hele – og sikre at alle elementerne hænger sammen med alt det øvrige markedsføringsmateriale.

Anbefalet forløb:

1: Du starter med at gennemgå onlinematerialet. Derigennem får du et dybt indblik i jeres kundetypes ønsker, motivationer, præferencer og behov. Det tager én dag (pr. kundetype).

2: Dernæst arbejder du dig trin-for-trin igennem arbejdsbogens anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt og hvor mange ressourcer du har til rådighed.

3: Efter 3 måneders medlemskab bliver du inviteret ind i en ERFA-gruppen (på Facebook) for kursister med samme kundetype og som følger samme materiale. Derinde kan du dele det tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de certificerede i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i gruppen.

For nogle bliver medlemsklubben et kort bekendtskab imens de lige får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen – eller bekræfter, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam. Lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats.

Vi ses inde i medlemsklubben.

Nul binding.

Prisen er 500 kr/mdr. + moms.

 

 

“Det er gennemtænkt, nemt at overskue og lige til at gå til. Jeg er fan”.

Kis Baadsgaard

Forfatter, Kis Baadsgaard

“Det allerbedste ved kurset er, hvor let forståeligt konceptet, retningslinjerne og værktøjerne er”.

Maria Emilie Borup Harring

Ejer, Bold Bird og kanselvvilselv

“Kvaliteten af materialet er virkeligt høj og det var MEGET nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.

Jeg kan kun anbefale andre at tage stilling til, hvilken kundetype ens virksomhed vil handle med, og så lære om dem.”

Martin Thinggaard

Partner, TT IT

(Billederne er et udsnit af materialet – omend lettere sløret – så du kan se kvaliteten. Alt er optaget og klippet professionelt med god lyd og grafisk/tekstmæssigt sat op).

Som medlem lærer du:

Du vælger selv om du blot vil fordybe dig i enkelte emner, eller om du vil vide alt om den enkelte kundetype. Du vælger også selv om du vil fokusere på en enkelt kundetype – eller om du vil vide alt om flere af kundetyperne.

Om hver eneste kundetype har du mulighed for at lære:

  • Hvordan de fire kundetyper grundlæggende adskiller sig fra hinanden ift. købsmotivation og identitetsfortælling samt hvilken betydning det har, når du vil vække købelysten.
  • Hvilket responssystem du skal sørge for at vække hos kundetypen, hvis du ønsker at han skal knytte stærkere følelser (og dermed kundeloyaliteten) ift. jeres produkt, brand, personer eller virksomhed.
  • Hvilken type af produkter og ydelser kundetypen foretrækker.
  • Hvilke typer af stillinger kundetypen typisk bestrider.
  • Hvordan du lettest spotter kundetypen i en forsamling (f.eks. ud fra beklædning, ord- & sætningsvalg, samtalefokus og evt. statussymboler).
  • Hvor meget (eller hvor lidt) information der skal til for at tilfredstille kundetypen.
  • Hvilke ord, billeder, farver, former og grafiske virkemidler (f.eks. logoer) der tiltaler kundetypen.
  • Hvilke 5 markedsføringskanaler der er mest relevant at være aktiv på for at markedsføre dig til kundetypen (og hvilke du dermed sagtens kan, og helst bør, undlade at spilde ressourcer på).
  • Hvilken type opslag der vil fungere overfor kundetypen på sociale medier.
  • Om det er relevant med nyhedsbreve – og hvis ja – hvordan det specifikt skal opbygges, hvilke emner og typer der vil være effektfulde, hvordan fordelingen skal være mellem tekst og billeder osv.
  • Hvordan hjemmesiden helt specifikt skal opbygges. F.eks. hvad der absolut skal være i menulinien, hvad der skal være på forsiden og om stilen skal være professionel, personlig, anderledes eller tryg.
  • I hvilke omgivelser (og stemning) du helst skal møde kundetypen. F.eks hvad I skal tale om.
  • Hvilke spørgsmål I skal sørge for at besvare for at kundetypen bliver beslutningsklar – f.eks. i jeres salgstekster og -dialoger.
  • Hvilke 3 særlige forhold du skal være ekstra opmærksomme på ift. kundetypen via alt, hvad I kommunikerer.
  • Hvad du skal fokusere på at gøre endnu bedre, hvis kundetypen på trods af dine anstrengelser stadigvæk ikke er blevet klar til at købe (endnu).

Alt bliver underbygget med mange konkrete eksempler fra både B2C og B2B fra flere foreskellige brancher, så der altid er noget sammenligneligt at lære fra. Cases er hovedsageligt danske, men der er også udenlandske.

Emotionelle Kundetyper® er en universel metode og virker på tværs af landegrænser, alder, køn og andre demografiske forhold.

Det er alt sammen viden, som du ikke kan lære nogen andre steder i verden. Vi har selv udviklet metoden og samtlige redskaber på baggrund af 6 års casebaseret forskning, et omfattende teoretisk grundlag, tilsammen 35 års praktisk erfaring med salg og markedsføring samt Sanne Dollerups ph.d.-afhandling om at knytte stærkere følelser til produkter, brands, virksomheder og personer.

Bliv klogere på jeres kundetype(r) med det samme

Du har adgang til alt materialet få minutter efter tilmeldingen.
Prisen er 500 kr/mdr. + moms og holder så længe medlemsskabet varer.

Er det relevant for dig at blive medlem?

Medlemsskab er især relevant for dig, der har behov for at løse marketing-relaterede opgaver for forskellige kundetyper – f.eks. fordi du arbejder på bureau, i en større virksomhed eller er selvstænding indenfor marketingbranchen – og ønsker at kunne løse egne opgaver ud fra redskaberne, metoden og retningslinjerne i Emotionelle Kundetyper®.

Det er også relevant for dig, der har brug for at blive ekspert på din egen markedsføring. F.eks. fordi du skal lave hjemmeside, etablere et nyhedsbrev, igang med at opbygge en følgerskare i sociale medier osv.

Det er altså til dig, der ikke har brug for at blive certificeret (eller først lige vil tjekke ud om en certificering er noget for dig). Dvs. dig der ikke har behov for at kunne rådgive, produktudvikle, konceptudvikle eller undervise i Emotionelle Kundetyper®.

Derudover er det til dig, der ikke har behov for at kunne markedsføre, at du benytter Emotionelle Kundetyper® i dit arbejde.

Minder indholdet ikke om ‘Boksen’?

Jo præcis. Den viden du får adgang til via medlemsskabet er de samme videoer og arbejdsbøger, som vi ellers sælger for 20.000 kr. + moms (og iøvrigt underviser i på certificeringen). Forskellen er, at der ved køb af ‘Boksen’ medfølger personlig sparring, adgang til 4 sparringsforums, mulighed for at downloade materialet samt at man får tilsendt den fysiske udgave af alle 4 arbejdsbøger (som er vist på billedet).

“Jeg elsker materialerne om kundetyper. Det er let at gå til og har sparet mig for masser af tid i min markedsføring, da jeg nu har fået en tydelig vejledning at gå efter og ikke længere behøver at prøve mig frem for at se, hvad der virker. Samtidig er jeg blevet mere tydelig i min kommunikation med mine samarbejdspartnere. Jeg ved, hvilke billeder jeg vil have taget, og hvordan mine materialer skal se ud. Nu glæder jeg mig til at gå min hjemmeside igennem igen med udgangspunkt i tjeklisten – så jeg kan blive endnu mere kundemagnetisk”.

Bente Brandstrup

Indehaver og Coach, Pigepotentiale.dk

“Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper®.”

Peter Junker

Indehaver, Email Driven Marketing

“Det allerbedste ved kurset er:

  • Det giver helt konkret viden om, hvordan jeg skal kommunikere til min målgruppe og værktøjerne til at gøre det.
  • Det giver et godt fundament til, hvor og hvordan jeg skal indfange de lumske røde.
  • Større indsigt i, hvordan de røde tænker, hvad de tiltrækkes af, og ligeså vigtigt hvad de står helt af på.
  • Gode eksempler på rød markedsføring og links til relevant inspiration.
  • Der findes yderligere hjælpe at hente”.
Anne Sauer

Keramiker og Illustrator, annesauer.com

“Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer. Kurset som helhed er meget velfunderet. Jeg kan som solo-selvstændig få dækket alle mine marketingsplatforme. Både i form af hjemmeside med det visuelle, tekster og forbindelsen til de sociale medier”.https://3dimensioner.dk

Pia Stender

Designer MDd & CAD Specialist, 3dimensioner

“Supergodt kursus hvor man virkelig bliver grundigt vejledt i, hvordan man sælger til den gule kundetype. Jeg er meget begejstret for arbejdsmappen, som er et opslagsværk med gode råd og en masse spørgsmål, man kan stille sig selv i relation til sin egen virksomhed og sin egen markedsføring mod den gule kundetype. Masser af stof til eftertanke og refleksion. Jeg kan varmt anbefale onlinekurset “Kend den gule kundetype”

Gitte Meldgaard

Indehaver, DialogHealing

“Jeg har tidligere hørt foredraget om de 4 kundetyper og troede derfor, at jeg havde ret godt styr på at sælge til mine gule kunder, men her har onlinekurset været en øjenåbner og givet mig mange AHA-oplevelser. For foredraget var jo åbenbart kun toppen af isbjerget. Onlinekurset er virkelig en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen” facon. Jeg er især glad for kursets logiske og overskuelige opbygning. Det betyder, at det efterfølgende fungerer som et værdifuldt opslagsværk, hvor det er nemt for mig at finde vejledning om et bestemt emne. Tjeklisterne er også guld værd. Med dem er jeg fri for at gætte på, om jeg gør eller har gjort det rigtige i forhold til de gule kunder. Det har gjort mig mere tryg og sikker i min kommunikation og mine valg. Jeg kan kun anbefale kurset til alle, der gerne vil sælge mere til den gule kundetype”.

Birgitte Reinhold Jakobsen

Direktør, VoksenYoga

“Onlinekurset “Kend den gule kundetype” var lige det, jeg ledte efter. Efter at have set/læst det igennem 1 gang, bruger jeg det som opslagsværk, når jeg arbejder med min egen markedsføring. Det er opbygget med korte film, overskuelige kapitler i bogen og tjeklister, så det er superlet at arbejde med i en travl hverdag. Faktisk bliver jeg næsten holdt i hånden gennem hele kurset. Hvis jeg kunne give det, fik kurset 100 stjerner”.

Jette Drøger

Indehaver, WebsitterService

”Egentlig havde jeg en indvending, ift. at det er en onlinekursus: Der er mange, der udbyder kurser online, og jeg oplever det som en jungle at navigere i alle de tilbud om onlinekurser, jeg modtager. Det har derfor været vigtigt for mig at investere i et kursus, hvor jeg oplevede et troværdigt koncept af høj kvalitet. Sådan oplever jeg bestemt dette kursus, hvor jeg både har fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare redskaber, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation. Jeg er også ret begejstret for den humanistiske vinkel – nemlig at et godt salg er et salg, hvor du bidrager til at skabe værdi for kunden”.

Lise Kjærgaard

Processleder, Lise Kjærgaard

”Onlinekurset er et godt bidrag til at rette den rigtige markedsføring til de rigtige kundetyper. Via sin opbygning med videosekvenser ledsaget af beskrivende kapitler med tjeklister, som giver en grundig indføring i den rette markedsføring til forskellige kundetyper. Efterfølgende er mappen et godt og lettilgængeligt opslagsværk.

Med kursets operationelle værktøjer, gode råd og spørgsmål til din markedsføring er det gennemtænkt, tydelig og klar kommunikation, der er nemt at overskue, og som jeg derfor kun kan anbefale”.

Jørgen Ravn

Key Account Director, NTF

“Kurset “Kend din grønne kundetype” har alt hvad jeg manglede i min business. Jeg ved hvordan min hjemmeside skal se ud, hvordan mine landingpages skal se ud, og hvordan mit nyhedsbrev skal se ud. Jeg ved hvilke ord jeg skal bruge for at ramme dem og hvor jeg bedst bruger mine markedsføringspenge. Nu skal det hele implementeres og det skal nok blive godt”.

Nadja Voigt

Ejer, Miss Friss

Bliv klogere på jeres kundetype(r) med det samme

Du har adgang til alt materialet få minutter efter tilmeldingen.
Prisen er 500 kr/mdr. + moms og holder så længe medlemsskabet varer.

Som medlem får du:

  • Fast lav pris så længe du bevarer dit abonnement (uanset om vi senere sætter prisen op)
  • Ingen binding (du kan når som helst logge ind og afmelde dit abonnement med ét klik)
  • Mulighed for, til enhver tid, at opgradere til den fysiske version af ‘BOKSEN’ (hvor der medfølger personlig sparring, adgang til 4 sparringsforums samt muligheden for at downloade)
  • Invitation til en Facebookgruppe kun for medlemmer. Her kan deltagerne sparre indbyrdes, få svar på praktiske og tekniske spørgsmål og vi kan formidle bonusindhold til medlemmerne
  • Et særligt nyhedsbrev, hvor vi opdaterer dig løbende om indholdet i dit medlemsskab (obligatorisk så vi kan tilbyde dig flere muligheder)
  • Online adgang til et medlemsområde hvor du kan tilgå og bevare overblikket over onlinekurserne “Kend de 4 kundetyper” (som i fysiske versioner sælges samlet for 20.000 kr. + moms og består af godt 74 videoer på ml. 5-35 minutters varighed samt samlet godt 915 siders arbejdsbøger).

Dvs.:

Som medlem får du ikke:

 

  • Mulighed for – og rettigheden** til – at downloade eller dele noget materiale med andre 
  • De 4 fysiske bøger med det sorte omslag tilsendt (dvs. dem du ser på billedet)
  • Personlig sparring*
  • Adgang til de 4 ERFA-forums*** 

* Sparring og download-rettigheden kan tilkøbes ved at kontakte os på kontakt@emotionellekundetyper.dk.

** Vigtigt: Hvis vi registrerer i systemet, at download eller deling sker alligevel, konverteres dit køb af abonnementet til køb af enkeltkapitler til 500 kr. + moms pr.styk (minus det du har betalt for abonnementet) – eller vi konverterer til et tilkøb af flere abonnementer svarende til det reelle antal brugere.  

*** Vi vil dog invitere dig ind i et af de 4 ERFA-forums, hvor du kan få sparring, når du har været medlem i 3 måneder.

Dit underviserteam i alle onlinekurserne er:

Sanne Dollerup

Sanne er kandidat i kommunikation, indehaver i Emotionelle Kundetyper samt Kundemagneterne, forsker samt ansat som ekstern lektor hos Aalborg Universitet indenfor strategisk kommunikation. Hun har tidligere været medejer af et reklamebureau. Hun har skrevet Ph.d.-en “Engaging the shopping experience in brick-and-mortar stores” om, hvordan der kan skabes øget kundeloyalitet og følelsesmæssig tilknytning. Sanne er endvidere medforfatter på workbooken: “Markedsføringssucces på mikrobudget”.

Jannie Ilum Gade

Jannie er akademiøkonom (eksport af tekniske produkter), diplomleder og  medindehaver i Kundemagneterne. Hun har en fortid som salgschef, produktchef, kørende sælger, direktør og har etableret 4 virksomheder herunder konsulentvirksomheden IlumGade (hvoraf 1 er solgt og 2 eksisterer i dag). Jannie har ialt 26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring og har rådgivet over 300 virksomhedsejere i, hvordan de får flere kunder. Jannie er medforfatter på workbooken: “Markedsføringssucces på mikrobudget”.

Loyalitetsprogram

Vi værdsætter vores kunder højt – og vil gerne belønne din loyalitet. Derfor giver vi dig følgende:

Efter 3 måneders medlemsskab..
bliver du inviteret til at deltage gratis i ét af vores 4 ERFA-forums om de 4 kundetyper. Derinde kan du stille og få besvaret kundetyperelaterede spørgsmål. F.eks. kan du dele noget af din tilrettede markedsføring (såsom link til din hjemmeside, et nyhedsbrev eller en artikel) og få vores og de andre medlemmers feedback. Alle deltagere i ERFA-forummerne har samme målgruppe som dig og har gennemgået det samme onlinekursus.

Efter 12 måneders medlemsskab.. 
sender vi dig – uden beregning – en valgfri fysisk “Kend din kundetype” arbejdsbog (de sorte mapper som du ser på billederne). Den vil være et værdifuldt og yderst brugbart opslagsværk, du kan skrive noter direkte i mappen og du kan også indsætte øvrigt materiale deri så du har alt samlet et sted.

Herudover vil vi løbende dele bonusmateriale & -muligheder med dig inde i den tilknyttede Facebookgruppe som du bliver en del af fra den første dag.

Book gratis mini-rådgivning

Har du spørgsmål til Medlemsklubben, metoden eller til, hvordan du kan anvende den i din forretning, kan du booke en kort, gratis 20 minutters afklaringssamtale herunder.

Sådan foregår det at være medlem trin-for-trin:

 

Trin 1:

Du klikker på linket og undersøger, om der er plads til flere medlemmer på vores platform p.t. Hvis dette er tilfældet, kan du “lægge i kurv” og betale 500 kroner + moms (dvs. 625 kroner) for den første måneds adgang, som løber fra den måned du tilmelder dig.

(Er der ikke plads kan du tilmelde dig på ventelisten – så får du besked så snart vi lukker flere ind.) 

Trin 2:

Du modtager få minutter senere en mail med den adgangskode og brugernavn, som du skal benytte hver gang du vil tilgå materialet. Du logger ind i øverste højre hjørne på www.emotionellekundetyper.dk, hvor du har dit eget medlemsområde under “Min konto”. Derinde kan du se og tilgå alt materialet. Du kan endvidere afmelde medlemsskabet med et klik, se og udskrive fakturaer, få et overblik over hvilket materiale du har set og afspille videoer samt vise/bladre/forstørre i arbejdsbøger.

(NB: Du kan ikke downloade materialet).

Trin 3:

Den dag du ønsker at opsige dit medlemsskab, logger du blot på og opsiger med et klik eller kontakter os på kontakt@emotionellekundetyper.dk. Ved opsigelse løber medlemsskabet indtil den dag på måneden, hvor du oprindeligt tilmeldte dig.

Trin 4:

Efterhånden som din medlemsancinietet stiger vil vi tilbyde dig flere attraktive fordele, så hold øje med indbakken.

 

Hvad indeholder hvert kapitel på onlinekurserne helt specifikt?

Hvert eneste kursus er overskueligt struktureret, så det er let at navigere rundt og finde præcis det materiale, som du mangler ligenu. Der er endvidere en gennemtænkt og enkel struktur på tværs af materialet. Således hedder kapitel 13 altid “Tekst”, kapitel 14 er “Grafik” og kapitel 15 er “Billeder”.

Klik på billederne for at forstørre og læse mere.

Trækker i pengene automatisk ? Over PBS eller kort? Og er det sidste dag i måneden eller første dag?

Vi trækker pengene på den dag hvor du har tilmeldt dig medlemsklubben, så det kan du selv vælge. Betalingen sker fortløbende og automatisk via dit tilmeldte kort, indtil du ønsker at ophøre medlemsskabet.

 

Hvordan fungerer medlemsskabet i praksis?

Det er præcis ligeså enkelt som at have et Netflix-abonnement:

1: Læg “Medlemsskab” i kurven og betal den første måned
2: Log på og se præcis de videoer og arbejdsbøger du ønsker (NUL BINDING)
3: Meld dig ud med ét klik (NUL OPSIGELSESPERIODE)

“Jeg har allerede købt et enkeltkapitel til 500 kroner – er dette det samme produkt?”

Både ja og nej. Det enkeltkapitel du har købt er ganske rigtigt en del af medlemsklubben, men du har adgang til at downloade og tage materialet med – og du ejer det for evigt. Som medlem kan og må man ikke downloade og man har kun tilgang til materialet så længe medlemsskabet består. Dvs. som medlem kan du kun benytte hele materialet online.

NB: Har du købt et enkeltkapitel indenfor de seneste 30 dage kan du skrive til os på kontakt@emotionellekundetyper.dk og få et gavekort til én måneds gratis medlemsskab (og har du købt to kapitler får du 2 gavekort osv.).

Ofte stillede spørgsmål:

“Jeg har allerede købt et helt onlinekursus til 7.500 kr. + moms – er dette det samme produkt?”

Både ja og nej. Det onlinekursus (dvs. videoer og arbejdsbøgerne derfra) er ganske rigtigt en del af medlemsklubben, men du har adgang til at downloade og tage materialet med. Som medlem kan og må man ikke downloade og man har kun tilgang til materialet så længe medlemsskabet består. Som kunde af onlinekurset har du også lejlighed til at benytte materialet som et opslagsværk. Herudover så fulgte der med købet af onlinekurset også:

  • En personlig sparring (til en værdi á 1.500 kr. + moms)
  • Tilbud om en bonus-fribillet til en arbejdsdag (til en værdi á 1.500 kr. + moms)
  • Adgang til ERFA-sparringsforum (til en værdi á mindst 1.000 kr./år + moms)
  • Tilsendt fysisk arbejdsbog (til en værdi a 950 kr + moms)

Hertil kommer at du du købte onlinekurset, så fandtes medlemsklubben ikke. Forskellen er endvidere at du beholder materialet for evigt.

“Jeg har allerede købt ‘Boksen’ – er dette det samme produkt? (bare billigere)?”

Både ja og nej. De onlinekurser (dvs. videoer og arbejdsbøgerne derfra) er ganske rigtigt en del af medlemsklubben, men du har adgang til at downloade og tage materialet med. Som medlem kan og må man ikke downloade og man har kun tilgang til materialet så længe medlemsskabet består. Dvs. som indehaver af boksen kan du løbende benytte arbejdsbøgerne og alt videomaterialet som et opslagsværk. Herudover så fulgte der med købet af BOKSEN også:

  • En personlig sparring (til en værdi á 1.500 kr. + moms)
  • Tilbud om en bonus-fribillet til en arbejdsdag (til en værdi á 1.500 kr. + moms)
  • Adgang til de 4 ERFA-sparringsforum (til en værdi á mindst 4.000 kr./år + moms)
  • Tilsendt Boksen fysisk med de 4 fysiske arbejdsbøger (til en værdi a 5.000 kr + moms)

Hertil kommer at du du købte BOKSEN, så fandtes medlemsklubben ikke. Forskellen er endvidere at du beholder materialet for evigt.

“Jeg har allerede købt certificeringen – er dette det samme produkt?”

Både ja og nej. De onlinekurser (dvs. videoer og arbejdsbøgerne derfra) er ganske rigtigt en del af medlemsklubben, men du har adgang til at downloade og tage materialet med. Som medlem kan og må man ikke downloade og man har kun tilgang til materialet, så længe medlemsskabet består. Som indehaver af certificeringen og dermed boksen kan du løbende benytte arbejdsbøgerne og alt videomaterialet som et opslagsværk. Herudover så fulgte der med købet af certificeringen også:

  • Adgang til de 4 ERFA-sparringsforum 
  • Tilsendt Boksen fysisk med de 4 fysiske arbejdsbøger 
  • Rettigheden til at kalde dig Certificeret kundetypeekspert og blive eksponeret på vores hjemmeside
  • Rettigheden til at benytte kundetyperne proffesionelt – herunder at rådgive, undervise, produktudvikle og konceptudvikle ud fra kundetyperne
  • 5 fysiske træningsdage samt en eksamensdag (med lækker forplejning)
  • Individuel feedback på 5 hjemmeopgaver
  • Adgang til 2 særlige onlineforums kun for dit certificeringshold og for certificerede

Hertil kommer at du du købte certificeringen, så fandtes medlemsklubben ikke. Forskellen er endvidere at du beholder materialet og titlen som certificeret kundetypeekspert for evigt.

Hvordan ser platformen ud?

Den ser således ud når du er logget ind. Det første du vælger er hvilken kundetype du ønsker at blive klogere på:

Når du har valgt kundetype vil du kunne se en overskuelig oversigt med alle kapitlerne – og du kan let bevare overblikket, fordi du kan se hvilke kapitler du har påbegyndt og fuldført:

Når du har valgt en video vil det se således ud:

Under hver video finder du et kapitel fra arbejdsbogen – som et bladre-katalog. Du kan forstørre arbejdsbogen til fuld skærm.

Bliv klogere på jeres kundetype(r) med det samme

Du har adgang til alt materialet få minutter efter tilmeldingen.
Prisen er 500 kr/mdr. + moms og holder så længe medlemsskabet varer.

Book gratis mini-rådgivning

Har du spørgsmål til Medlemsklubben, metoden eller til, hvordan du kan anvende den i din forretning, kan du booke en kort, gratis 20 minutters afklaringssamtale herunder.