[Certificering online – uanset hvor du befinder dig]

Få kompetencerne og rettigheden til at arbejde professionelt
med Emotionelle Kundetyper® indenfor netop din branche

6 månedsmoduler á cirka 3 arbejdsdage inkl. forberedelse, træning og hjemmeopgaver

Bliv certificeret i Emotionelle Kundetyper

En online certificering er for dig, der ikke har mulighed for at mødes fysisk, og gerne vil følges med 9 andre deltagere.

Certificeringen i Emotionelle Kundetyper® er relevant, hvis du arbejder indenfor markedsføring, kommunikation, salg, ledelse eller produktudvikling – f.eks. med grafik, fotografi, tekstforfatning, design, kommunikationsrådgivning, forretningsudvikling, konceptudvikling, strategi, webdesign og SoMe.

Certificeringen er en overbygning for dig,

der ønsker at kombinere dit eget fagområde med den nyeste forskningsbaserede viden 

om Emotionelle Kundetyper, for derigennem at øge dine kompetencer

– og kvaliteten af dit arbejde.

Dit udbytte

 

På certificeringen i de Emotionelle Kundetyper® får du opdateret din faglige redskabskasse med videnskabeligt underbyggede skabeloner, metoder og procedurer. Det vil gøre din arbejdsprocess hurtigere og sikrere ved såvel intern som ekstern opgaveløsning. Dermed bliver du både i stand til at udarbejde løsninger af endnu højere kvalitet, du får argumenterne til at forsvare højere priser for dit arbejde og du kan udvide ydelsespaletten med løsninger som der er en stigende efterspørgsel på.

Du står samtidigt langt stærkere i konkurrencen – især hvis du leverer en ydelse, som til forveksling ligner andres. Sidst men ikke mindst bliver du en del af et fagligt stærkt kollegialt netværk af specialister indenfor salg, markedsføring, kommunikation, design og produktudvikling, som dels sparrer og samarbejder og dels henviser opgaver indbyrdes.

En certificering vil på alle måder være en opgradering af dig som virksomhedsejer eller som medarbejder.

Du får:

 Som deltager på certificeringen får du:

    • 5 undervisningsdage fra kl. 9.00-16.00 (dagene vil veksle mellem optaget online undervisning, LIVE undervisning, gruppeopgaver samt individuelle opgaver)
    • 1 lærerig eksamensdag fra kl. 9.00-16.00 (alle bliver eksamineret i plenum i 1/2 time i en valgfri opgave, hvor den nyerhvervede kundetypeviden kombineres med eget fagområde)
    • 1 online kursus omkring teorien bag kundetyperne
    • Ca. 1000 siders undervisningsmateriale* (inkl. diverse forskningsartikler og de 4 online kurserKend din kundetype” som er en del af undervisningsmaterialet)
    • Feedback på de fem opgaver du skal aflevere undervejs i forløbet (i opgaverne demonstrerer du, at du kan koble din nye viden om kundetyper med dit eget fagområde)
    • Adgang til 4 kundetypeopdelte billedarkiver med hundreder af konkrete eksempler på fotos, grafik, skriftstyper, farver, former mm. som er nyttige at vise til dine kunder, når de skal vælge kundetype
    • En invitation til FB-gruppen “Logen for certificerede”. Logen mødes både i Facebookgruppen og til et årligt fysisk opdateringseminar (brugerbetaling).
    • Lov til at vise logoet for “Kommende certificeret” fra dag 1
    • Omtale samt links til din hjemmeside fra emotionellekundetyper.dk.
    • Certificeringslogo til brug i din egen markedsføring.
    • Adgang til at få “second opinions” af Jannie Ilum Gade eller Sanne Dollerup på to valgfrie opgaver, der er løst efter certificeringsforløbet. Værdi: 3.000 kr. + moms pr. gang.
    • Forskningsbaseret viden og redskaber, som du ikke finder samlet og i så brugbar form andre steder i verden.

Dit underviserteam er:

Sanne Dollerup

Sanne er kandidat i kommunikation, medejer af Emotionelle Kundetyper ApS samt ansat som Ekstern Lektor ved Aalborg Universitet indenfor strategisk kommunikation. Hun har tidligere været medejer af et reklamebureau. Hun har skrevet ph.d.-en “Engaging the shopping experience in brick-and-mortar stores” om, hvordan der kan skabes øget kundeloyalitet og følelsesmæssig tilknytning. Sannes primære rolle er at undervise og eksaminere.

Jannie Ilum Gade

Jannie er akademiøkonom (eksport af tekniske produkter), diplomleder og medejer af Emotionelle Kundetyper ApS. Hun har en fortid som salgschef, produktchef, kørende sælger, direktør og har etableret 4 virksomheder (hvoraf 1 er solgt og 2 eksisterer i dag). Jannie har ialt 26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring og har rådgivet over 300 virksomhedsejere i, hvordan de får flere kunder. Jannies primære rolle er at give feedback på opgaverne. Hun er også med til eksamen.

Næste opstartsdato:

Datoer

Den 10.10.2019, 14.11.2019, 12.12.2019, 09.01.2020, 06.02.2020, 05.03.2020.

}

Tidspunkt

De første fem undervisningsgange er fra 9.00-16.00.

Den sidste undervisningsgang er eksamen og her vil du få tildelt en halv time mellem kl. 9.00 og 16.00. Resten af dagen overværer du de øvrige eksamener.

b

Antal pladser

Der er maksimum 10 pladser på holdet. 

Sted

Undervisningsdagene foregår via Zoom webinar (gratis som deltager).

Pris

25.000 + moms. (Der er mulighed for 10 ratebetalinger)

Ja-tak og jeg vil betale 25.000 kr. + moms på én gang

Ja-tak og jeg vil betale i 10 rater á 2.500 kr. + moms

INVITATION: Få endnu mere at vide omkring certificeringen:

Deltag i den særlige Facebook-gruppe hvor du bla. kan:

  • se fotos fra tidligere hold
  • deltage på Facebook LIVES (eller se videoer derfra)
  • møde de kommende og tidligere certificerede
  • stille og få besvaret spørgsmål
  • få at vide når vi afholder særlige begivenheder
  • blive opdateret på nyheder såsom kommende hold

Derfor valgte andre selvstændige og ansatte at tage certificeringen:

Bolette Obbekær

Bolette Obbekær

Designer og underviser

“Jeg har ikke før investeret i mig selv på den måde, men der var ikke rigtig nogen vej uden om…noget i mig ville bare med.” 

Læs hele udtalelsen her >>

Anne Kirstine Toftvang

Anne Kirstine Toftvang

Tekstforfatter

Det var fedt at få præcis og dybdegående viden om, hvilken mediestrategi der skal til for at ramme de enkelte kundetyper og hvad teksterne til dem skal indeholde.”

Læs hele udtalelsen her >>

Kira Paulli

Kira Paulli

Webfilmproducer

“Jeg har fået en faglig sikkerhed omkring målgrupper, og certificeringen har gjort det lettere for mig at sælge mit produkt, som er videoerne.”

Læs hele udtalelsen her >>

Jette Juel Schrum

Jette Juel Schrum

Portræt- og Erhvervsfotograf

“Jeg brugte mine hjemmeopgaver under certificeringen til at hente min investering hjem.”

Læs hele udtalelse her >>

Stine Grubbe

Stine Grubbe

Strateg, koncept- & forretningsudvikler

“Jeg er ikke i tvivl om, at jeg med denne certificering får et endnu skarpere blik for både min egen markedsføring men især for mine kunders forretningsudvikling og markedsføring.”

Morten Vind-Visby

Morten Vind-Visby

Indehaver af behandlerkæde

“Jeg håber, at jeg kan uddanne mine medarbejdere… så patienterne føler, at de blev særligt godt behandlet, hørt og talt til.”

Læs hele udtalelsen her >>

Christina Kabel

Christina Kabel

Journalist og foredragsholder

“Jeg kan se, at der er stor forskel, på hvordan vi skal ‘tale’ til vores kunder – og hvad der er vigtigt for dem.”

Judith H. Jensen

Judith H. Jensen

Grafiker

“Det har givet mig en dyb forståelse for mine kunder, så jeg nu fuldt forstår deres behov, og hvad de siger. Det gør min hverdag meget nemmere og mere effektiv”.

Læs hele udtalelsen her >>

Karin Brinks Melbye

Karin Brinks Melbye

Mediegrafiker

“Jeg tog certificeringen for at styrke mine kompetencer som grafiker, så jeg kunne skille mig ud fra andre indenfor samme branche. Certificeringen har helt sikkert gjort mig mere værd, for det er en fantastisk værktøjskasse at have med sig – uanset om man er selvstændig eller ansat!”

Læs hele udtalelsen her >>

Birgitte Schødte

Birgitte Schødte

Redaktør og grafisk designer

“Jeg kan rådgive mine kunder mere kvalificeret og træffe sikre valg i forhold til løsning af opgaverne. Det gør mit interne arbejde enklere og mere effektivt.”

Læs hele udtalelsen her >>

Hanne Østergaard

Hanne Østergaard

Webshopsmentor

“Jeg troede faktisk, jeg vidste alt om mine kunder inden – men jeg tog fejl. Forløbet har været ideelt til at teste og udvikle mit nye produkt. Jeg har fået mere selvsikkerhed omkring mit nye produkt, som jeg testede og udviklede undervejs.”

Læs hele udtalelsen her >>

Anne Pernille Fischer

Anne Pernille Fischer

Virksomhedsrådgiver og mentor for selvstændige

“Jeg har kunder, der kender, eller har hørt om de 4 kundetyper, som gerne vil arbejde med det i deres egen forretning. Og nu kan jeg rådgive dem i det oven i de andre ting, jeg ellers er specialiseret i.”

Læs hele udtalelsen her >>

Ragini Kastberg

Ragini Kastberg

Karrierecoach og webdesigner

Nu tør jeg sige: jeg kan det her! Som selvstændig er certificeringen et boost til selvtilliden, og det bevirker samtidig, at jeg kan tage højere priser for mine ydelser.”

Læs hele udtalelsen her >>

Johny Kristensen

Johny Kristensen

Fotograf

“Det var en uddannelse, jeg ikke kunne undvære i min forretning. Nu kan jeg med ro i maven sige, at jeg både laver gode billeder, og at de virker salgsmæssigt for mine kunder.”

Læs hele udtalelsen her >>

Bodil Tejg Krunderup

Bodil Tejg Krunderup

Grafisk designer og fotograf

“Jeg kan nu tilbyde noget meget unikt på markedet, og det er jeg stolt over. Det er en styrke i forhold til at tilbyde mine eksisterende kunder en bedre service samt at kunne tiltrække nye spændende opgaver.”

Læs hele udtalelsen her >>

Evah Izabella Beierholm

Evah Izabella Beierholm

Kunde- & trivselskonsulent

Certificeringen har gjort, at det bliver lettere at få offentlige virksomheder som kunder.”

Læs hele udtalelsen her >>

Bettina Kirkebjerg

Bettina Kirkebjerg

Forretningsudvikler

”Et yderst målrettet og værdifuldt redskab til at finde og tiltrække lige præcis de kunder, der passer til den enkeltes forretning.”

Læs hele udtalelsen her >>

Jesper Hugh

Jesper Hugh

Markedsføringsrådgiver og konceptudvikler

“En af mine kunder har tidligere haft svært ved at sælge, men har nu udsolgt frem til sommer takket være ændret kommunikation til én kundetype – og de har halveret deres annoncebudget til næste år.”

Læs hele udtalelsen her >>

Malene Palmgren

Malene Palmgren

Marketing

“Det er første gang, at jeg har set så tydelige mønstre mellem segmentering og salgspsykologi på et så veldokumenteret niveau.”

Læs hele udtalelsen her >>

Ellen Elsnab

Ellen Elsnab

Direktør

”Mit salgsarbejde er blevet lettere.”

Læs hele udtalelsen her >>

Rikke Finland

Rikke Finland

Redaktør, bogrådgiver og tekstforfatter

Certificeringen har givet mig et væld af viden, et helt nyt netværk og et solidt værktøj, når jeg arbejder med bøger og ikke mindst bøgernes forfattere.” 

Anne Weinkouf

Anne Weinkouf

Marketingspecialist

“Bonuseffekten er, at det har gjort mig til den kvalitetssikrende i virksomheden. Mine kolleger har fået en ekspert i baghånden på kontoret, som de altid kan spørge til råds”.

 Læs hele udtalelsen her >>

Anette Bornemann

Anette Bornemann

Ejer og direktør

“Jeg vil få et værktøj, mere viden og større forståelse for, hvad der motiverer og inspirerer, så jeg bedre kan sælge og hjælpe min kunder med at øge deres salg i deres forretning.”

Laila Nygaard Andersen

Laila Nygaard Andersen

Grafiker og ejer

”Certificeringen har gjort det meget nemmere for mig at hjælpe mine kunder med målrettet markedsføring.”

Læs hele udtalelsen her >>

 

Janne Schmidt Nielsen

Janne Schmidt Nielsen

Facebookfessor, idémager og konceptudvikler

“Jeg ser verden med andre briller og føler mig solidt funderet med min nye viden om de Emotionelle Kundetyper™️. Mine kunders markedsføring bliver en mere ligetil og enkel størrelse fremadrettet.”

Anita Wodstrup Madsen

Anita Wodstrup Madsen

Indretningskonsulent - og stylist

”Mine kunder stiller ikke spørgsmålstegn ved mine forslag, fordi jeg kan begrunde det med teorien om de emotionelle kundetyper.”

Læs hele udtalelsen her >>

Helena Ring

Helena Ring

Facebook konsulent

“Certificeringen har givet min mangeårige erfaring, et ekstra fundament at stå på, og endnu mere effektive værktøjer at arbejde med.”

Læs hele udtalelsen her >>

Nanna Dam

Nanna Dam

Kommunikations- og HR medarbejder

“Certificeringen har givet mig større sikkerhed i min argumentation om markedsføringstiltag.”
Læs hele udtalelsen her >>

Maria E. Borup Harring

Maria E. Borup Harring

Kreativ idémager & stifter af Bold Bird og KanSelvVilSelv

“Den største forandring certificeringen har givet mig er ro. Før skulle jeg stole på min mavefornemmelse, når jeg designede. Nu har jeg et enormt kartotek af viden og data at basere mine beslutninger på.” 

Læs hele udtalelsen her >>

Helle S. Østergaard

Helle S. Østergaard

Grafiker i Suhr Grafik

“Nu bygger mine valg ikke så meget på en mavefornemmelse for, hvad der virker, men en viden om, hvorfor det rent faktisk virker.“

Læs hele udtalelsen her >>

Peter Junker

Peter Junker

E-mailspecialist

“Jeg har fået faglig gennemslagskraft, overblik, en rigtig god mavefornemmelse, og en kæmpe tro på fremtiden.”

Læs hele udtalelsen her >>

Jette Drøger

Jette Drøger

Indehaver af Websitterservice

“Jeg vil anbefale certificeringen til folk, som på en eller anden måde arbejder med andres markedsføring, formidling eller øvrig kommunikation.”

Læs hele udtalelsen her >>

Birgitte Iversen

Birgitte Iversen

Kommunikationsrådgiver & indehaver hos c:ommunicate

“Metoden her er nem at forstå og derfor et meget brugbart redskab”

Læs hele udtalelsen her >>