Videnskabelige publikationer

Her kan du læse, hvilke videnskabelige artikler vi benytter hos Kundemagneterne. Det er en blanding af egne og andres publikationer. Fælles for dem er, at det handler om at tiltrække kunder – i stedet for at jage dem. Vi har inddelt dem i emner, så du let kan finde det, du skal bruge.

 

Kundeadfærd, shopping og butikskoncepter:

Segmentering og kundetyper:

  • Limbic Succes af Hans-Georg Häusel (den findes kun på tysk)
  • Brain View af Hans-Georg Häusel (den findes kun på tysk)
  • HBDI vs. BSR: Een kritische vergelijking van twee segmentatiemodellen af Matthijs Wolters
  • The Essential Persona Lifecycle af John Pruitt og Tamara Adlin
  • Underholdning, emotion og identitet af Christian Jantzen og Mikael Vetner

Emotionel markedsføring:

  • Thinking, fast and slow af Daniel Kahneman
  • Buyology af Paco Underhill og Martin Lindstrom
  • Neuromarketing af Patrick Renvoise
  • Emotional Design af Donald A. Norman

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}