Stine Grubbe

Tekster, content, PR og rådgivning

Resume

  • Uddannelse/baggrund: Detailhandelsuddannet (farvehandler og dekoratør). Akademiuddannelse i kommunikation & branding
  • Erhvervserfaring: Har arbejdet professionelt med PR og kommunikation siden 1997
  • Kurser/certificeringer: Certificeret kundetypeekspert, Online Marketing Manager v. BIGUM & Co, Christina Klitsgaards kurser (online & live)
  • Certificeret: Januar 2018
  • Placering:  Hele landet
  • Hvor længe har du været selvstændig?: Siden 2009
  • Kunder: PEJ gruppen, Coop, IBM, KMD, Sadolin, Thuesen Jensen, Husqvarna Viking, Danbo, Møblér, IKEA, Guldbageren, Colorama, Dansk Supermarked og mange mange flere
  • Brancher: Detailbranchen, producenter mv. B2B og B2C.

www.stinegrubbe.dk

Tekster, PR og undervisning

Ydelser

Tekster

Alt godt indhold – tekster og content – starter med empati, indblik og indlevelse. Ikke hverken SEO, contentcows eller noget som helst andet.

Jeg sørger for at mine kunder tekster og content møder kunden i øjenhøjde – og i den virkelighed der får dem til at købe.

Foredrag & kurser

Foredrag og kurser om en række essentielle og branchespecifikke vinkler og emner. Blandt andet visual merchandising, Emotionelle Kundetyper, storytelling samt om butikker og lokalt engagement.

PR og synlighed

Synlighed i presse og øvrige medier, kan være et af de allermest effektive måder at få hurtigt gang i hjulene, og positionere virksomhed og produkter, og hurtigt skabe en interesse som for eksempel SEO arbejde tager lang tid at opbygge.

Det er ikke nødvendigvis et valg mellem SEO og PR – men vigtige aktiviteter med hver deres berettigelse.

Cases

Opgave: Foredrag

Firma: PEJ Gruppen – www.pejgruppen.dk

Stine Grubbe er fast foredragsholder og ekstern ressourceperson for PEJ Gruppen. Direktør Louise Kongsholm beskriver: “Som foredragsholder er Stine Grubbe både energisk, nærværende og kommer med konkrete anbefalinger, som deltagerne kan tage med sig. Stine sætter ord og perspektiv på de udfordringer, som detailhandlen står overfor og forstår formidlingens kunst til de forskellige niveauer og typer af deltagere.”

Opgave: Tekster og øvrig content til webshop

Firma: Husqvarna / Coop.dk, http://www.husqvarnaviking.com/ og https://coop.dk/ 

Jesper Olsen, Country Manager, Singer, Pfaff & Husqvarna Viking Symaskiner: “Det er super og gennemtænkt. Du er bare skide go´ !!”

Opgave: Workshop om salg og konceptudvikling

Firma: Guldbageren Danmark, http://www.stinegrubbe.dk/project/miniworkshop-for-guldbagerne-konceptudvikling-for-retail/

Søren Hansen, Adm. Direktør, Guldbagerne: “Stine er en inspirerende, engageret og levende oplægsholder og meget dygtig formidler. Er god til at lytte og inddrage tilhørere. Alle gik hjem inspirerede, tilfredse og fulde af begejstring.”

Opgave: Koncept- og forretningsudvikling af online platform

Firma: Kvindeguiden.dk, http://www.kvindeguiden.dk/ 

Louise Pagsberg, Partner, Kvindeguiden.dk: “Vi tog kontakt til Stine Grubbe, bl.a. fordi vi havde brug for nye inputs og inspiration til nye måder at angribe forskellige forretningsområder. Vi vidste at hun besad en ekspertviden omkring nettet og især de sociale medier og brugen af disse. Vi kan klart mærke en forbedring i relation til kundeopgaver, tidsbesparelser på før meget tidskrævende opgaver, og at de fokusområder Stine anbefalede har den forventede virkning. 

Det særlige ved Stine er hendes overblik, strategiske og kommercielle sans, gejst og smittende humør og det faktum, at hun lynhurtigt kunne give os troen på at vi virkelig kunne ændre vores fokusområder samt rutiner positivt. Genial rådgivning! Jeg kan ikke komme i tanke om nogen, jeg ikke ville anbefale Stine til!”

Opgave: Ekspertpanel på Dansk Erhverv konference

Firma: Dansk Erhverv, www.danskerhverv.dk

I forbindelse med en konference om detailbranchen, var Stine Grubbe inviteret ind til debat i konferencens ekspertpanel, for at bringe sin viden om optimering af den fysiske butik, ind i debatten.

Opgave: Idéudvikling & rådgivning omkring tekstil og bolig afdelinger

Firma: Føtex / Dansk Supermarked, https://www.foetex.dk/

Lone Tørnæs Andersen, Planlægningschef, Føtex / Dansk Supermarked: “Det har været meget givende at få indspark til udvikling af processen udefra, og vi er blevet bevidste om hvorfor og hvordan vores kunder skal inspireres i butikkerne.

Vi har været imponeret af Stine Grubbes positive og eksekverbare rådgivning, evnen til at se muligheder, og at hun altid leverer til tiden.”

Kontakt Stine Grubbe

4 + 9 =