Teamet bag Emotionelle Kundetyper

 

Jannie Ilum Gade og Sanne Dollerup driver og er hovedaktionærer i virksomheden Emotionelle Kundetyper ApS, og har udviklet metoden med samme navn – Emotionelle Kundetyper® – til at segmentere kunder baseret på fire følelsesmæssige præferencer.

Vi har foreløbigt brugt 6 år på at udvikle konkrete retningslinjer for markedsføring- og salgstiltag til hver af kundetyperne. Metoden bygger på Sannes forskning, Jannies 25 års praktiske erfaring som direktør, salgschef mm og en kategorisering af mere en 3.000 cases (dvs. casebaseret forskning).

I juli 2019 er Andreas Dirksen indtrådt som investor.

Vi kan kontaktes samlet på: kontakt@emotionellekundetyper.dk

Du kan læse mere om vores baggrunde og kvalifikationer samt møde vores team herunder:

Ph.D Sanne Dollerup

Partner, konceptudvikler, adjunkt og forsker.

Sanne er udover at være kandidat i kommunikation også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke – og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.

Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verdenen over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton (School of Retailing).

Du kan kontakte Sanne på: sanne@emotionellekundetyper.dk eller på telefon 31665439.

Jannie Ilum Gade

Direktør, partner, forretningsudvikler og strateg

Jannie har en baggrund som salgs- og produktchef, direktør, virksomhedskonsulent og som stifter/ejer af 5 virksomheder. Hun har således godt 26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring. De seneste ti år har hun undervist og rådgivet tusinder af virksomhedsejere i hvordan de rent praktisk får flere kunder til at købe mere. Og til at blive mere loyale.

Jannie er oprindeligt uddannet akademiøkonom og diplomleder. Senere har hun taget certificering i personprofilanalyse (JTI) og personlig effektivitet, en NLP coaching uddannelse samt en lang rækker kurser i forhandlings- og argumentationsteknik, online markedsføring, salgsteknik, nyhedsbrevskommunikation mm.

Du kan kontakte Jannie på: jannie@emotionellekundetyper.dk eller telefon 25153800.

Andreas Dirksen

Investor, forfatter, abonnementsekspert og bestyrelsesmedlem

Andreas har en corporate baggrund som bla. direktionsassistent og har stiftet en række virksomheder – blandt andet Bladkiosken.dk, Plusbog.dk og Plusbog AB. Han solgte Plusbog til Freeway-koncernen (kendt fra Løvens Hule) og driver i dag DayDream ApS, hvor han idag hjælper andre med at bygge succesfulde abonnementsforretninger. 6 af dem har han investeret i – heriblandt os.

Andreas har en baggrund som Cand. Oecon.

Du kan kontakte Andreas på ad@andreasdirksen.com eller telefon 31139580.

Bodil Tejg Krunderup

Investor, grafisk designer, certificeret kundetypeekspert og foredragsholder

Bodil er certificeret hos Emotionelle Kundetyper® fra et af de tidligste hold, og hun har opnået meget erfaring med at arbejde med kundetyperne i praksis – og holde foredrag herom. Hun har mere end 20 års erfaring som grafisk designer og driver sideløbende www.tejg.dk. I 2019 blev hun også vores investor. 

Du kan kontakte Bodil på: kontakt@emotionellekundetyper.dk

Mette Fruensgaard

Bestyrelsesformand

Mette har en corporate baggrund som bla. leder og har herudover hjulpet flere start-ups med at få styr på det organisatoriske, juridiske og markedsføringsmæssige – herunder Plusbog. Hun driver i dag DayDream ApS sammen med Andreas Dirksen.

Mette har en baggrund som Jurist.

Du kan kontakte Mette på Fruensgaard@outlook.dk eller telefon 22582105.

Line Ida Abildgaard

Praktikant, kommunikationsmedarbejder og tovholder på KundetypeKonferencen 2020

Line er igang med sin kandidat i kommunikation og er kommende certificeret kundetypeekspert (forventes færdig marts 2020).

Du kan kontakte Line på: Line@emotionellekundetyper.dk

Vi ser frem til at høre fra dig

15 + 14 =

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}