Birgitte Schødte 

Redaktør og grafisk designer

Hvad var dine forbehold og forventninger til certificeringen?

“Jeg har taget flere kurser, som aldrig er blevet til andet end kursusbeviset. Det er ikke altid, man får den nye viden brugt. Så er investeringen spild af penge. Men med certificeringen i emotionelle kundetyper, var jeg ikke i tvivl om udbyttet. Jeg havde allerede taget workshoppen og set potentialet. Og netop fordi der i certificeringen også er fokus på, hvordan investeringen tjenes ind igen, følte jeg mig helt sikker i min beslutning.

Jeg havde en forventning om, at det var noget, der kunne give mig nogle konkrete redskaber, så jeg kan blive endnu bedre til det, jeg i forvejen arbejder med. Og i og med at det er et af de første hold, jeg kom med på, får jeg et forspring i forhold til mine konkurrenter”.

Det har Birgitte fået ud af certificeringen

Certificeringen har givet mig en meget bedre forståelse for mine kunder. Hvad er egentlig vigtigt for dem – og deres kunder. Og hvorfor? Jeg ved præcist, hvor kæden kan hoppe af – hvor og hvorfor mine kunder kan blive utrygge eller føle sig tvivlende. Så kan jeg sørge for at få dækket det rigtige af i min dialog med dem.

Jeg kan rådgive mine kunder mere kvalificeret og træffe sikre valg i forhold til løsning af opgaverne. Det gør mit interne arbejde enklere og mere effektivt. Jeg går til nye opgaver på en anden og mere struktureret måde end ellers. Nu ved jeg, hvad jeg skal spørge om, for hurtigt at spore mig ind på opgaven.

Jeg har brugt min eksamensopgave som testpilot på mit nye produkt, som er et rådgivningsforløb, hvor jeg guider virksomheder i fht. deres markedsføring og/eller påtager mig rollen som redaktør indenfor fokusområder i deres kommunikation”.

Birgitte Schødte, www.B-Logic.dk

Har du behov for rådgivning ift. certificeringen?

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}