Ellen Elsnab

Direktør

”Mit salgsarbejde er blevet lettere.”

Jeg valgte certificeringen, fordi jeg ville bruge de emotionelle kundetyper til min egen afklaringsproces med min virksomhed – men allerede inden for de første par måneder på certificeringen havde jeg landet tre projekter, som tjente hele investeringen hjem. Jeg landede dem, fordi jeg havde en metode at tale ud fra, som er meget nem at forklare og nem at forstå for mine kunder.

Jeg hjælper især bæredygtige virksomheder med kernefortælling, navneudvikling og taglines – altså virksomhedens kommunikative identitet. Og certificeringen har gjort mit salgsarbejde lettere, fordi jeg nemmere kan forklare noget af min faglighed og tilgang, som godt kan være lidt uhåndgribelig for typiske erhvervsledere.

De emotionelle kundetyper er blevet et ekstra værktøj i værktøjskassen, der giver bedre menneskelig forståelse og kommunikation med mine kunder – og ikke mindst deres kunder. Det har gjort mig bevidst om, hvad jeg intuitivt gør, og hvordan jeg kommunikere målrettet til mennesker – og nu kan jeg også forklare det for andre med kundetyperne.

I dag har jeg kontinuerligt projekter i gang, hvor emotionelle kundetyper er en løftestang i salget og et rigtigt godt værktøj i processen, hvor jeg afklarer og målretter kommunikationen sammen med mine kunder. Jeg kan anbefale certificeringen til alle, der er dygtige praktikere indenfor deres felt og dem, der vil have mere teori at fundere deres rådgivning på. Der er virkeligt stort potentiale.

Ellen Elsnab, Brand New Day

Har du behov for rådgivning ift. certificeringen?

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}