Majbritt Lund

Tekstforfatter og forretningsrådgiver

“Det er det hele værd. Inden jeg overhovedet var færdig med certificeringen, havde jeg solgt for omkring 90.000 kr. til kunder, der kender til kundemagneterne og eller er interesserede i kundetypemetoden.

Havde jeg vidst, hvor meget jeg fik ud af det, havde jeg ikke haft noget forbehold for at tage certificeringen. Måske tror man ikke, at man kan tjene 25.000-30.000 kr hjem så hurtigt, men jeg havde tjent dem ind, før jeg overhovedet var færdig med certificeringen.

Og i dag er lidt over 40% af mine kunderne enten tilknyttet eller interesseret i kundemagneterne – og så begynder det at blive ekstra interessant. 

Certificeringen gør det både lettere at sælge og hjælpe

Når jeg taler med nye kunder, som kender til de emotionelle kundetyper, glider samtalen meget lettere, og det bliver lettere at få dem som tilfredse kunder, fordi vi taler det samme sprog. De får meget mere for pengene. Samtidigt er det også blevet at lettere at fastholde eksisterende kunder, fordi jeg er blevet certificeret. 

Arbejder du med markedsføring og vil du gerne have en exceptionel markedsføringsfordel, så kan jeg ikke se noget argument for, at man skal investerer i at lære eller blive bedre til noget andet først. Certificeringen i emotionelle kundetyper giver en unik konkurrencefordel. Her får man et værktøj, som ingen af de andre kommer i nærheden af. Det er en helt ny disciplin”.

Majbritt Lund, www.majbrittlund.dk

 

Har du behov for rådgivning ift. certificeringen?