Nanna Dam

Kommunikations- og HR medarbejder


“Certificeringen har givet mig større sikkerhed i min argumentation om markedsføringstiltag. Jeg foreslår nu ikke blot noget, fordi det er noget jeg har set virke hos andre, eller fordi det er noget virksomheden selv ønsker. Jeg foreslår det nu ud fra kundens emotionelle købsprocess og kan derfor med større troværdighed, lave holdbare markedsføringstiltag. 

Markedsføring kan hurtigt komme til at handle om, at man skal gøre det sidste nye og det vildeste for at få opmærksomhed. Certificeringen i Emotionelle Kundetyper har gjort, at jeg nu forstår, at det for nogle kunder kan være rigtigt, at gøre det nyeste og vildeste og for andre kunder, kan det være meget forkert at gøre.  

Certificeringen går også dybere og har lært mig hvordan man udføre markedsføringen i praksis. Det er således helt lavpraktiske retningslinjer, man arbejder med inden for hver kundetype bl.a. valg af sociale medier, påklædning til kundemøder, hvilke julegaver kunderne skal have, hvilke ord der skal skrives på hjemmesiden.

Certificeringen har givet mig praktisk erfaring oveni min uddannelse og jeg er derfor kommet ud af min uddannelse med en mere specialiseret profil. Den praktiske erfaring fik jeg gennem hjemmeopgaverne, hvor jeg arbejdede med virksomheders markedsføring og forbedringsmuligheder.”

Nanna Dam, linkedin.com/in/nanna-dam/

Har du behov for rådgivning ift. certificeringen?

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}