Kundeudtalelser om medlemsklubben

Her kan du læse en samlet oversigt med kundeudtalelser. 

“Jeg meldte mig ind i Medlemsklubben efter at have fulgt og benyttet mig af Jannie og Sanne’s råd og vejledning om kyndetype-modeller en del år.

Da jeg skulle blive endnu skarpere til min kundegruppe, fandt jeg ud af at jeg skulle skifte spor til Grøn kundetype.
Jeg meldte mig ind i medlemsklubben, for at føre min nye opdagelse ud i livet.

Resultatet kom hurtigt. Efter et par få skarpe ændringer på min hjemmeside, blev der købt to individuelle kursus forløb, direkte på min hjemmeside, uden kontakt med mig. Kun ud fra det der var beskrevet.

De to kurser har betalt medlemsklubben i halvandet år. Jeg ved at det kan betale sig for mig at fortsætte med at være medlem.

På mange fronter i mit firma.
– For at jeg kan nå min snævre målgruppe, med det helt præcise budskab der passer dem.
– At udbyde kurser der giver helt præcist og målrettet udbytte for mine kunder.”

Pia Stender

Arkitekt, CAD 3Dimensioner

“Tak for en super gennemgang af mit spørgsmål i jeres Q&A-session.Det gav mig præcis de svar jeg havde brug for. Nu kan jeg komme videre med min video-produktion uden at være usikker på hvordan jeg bedst målretter de grønne. Glæder mig allerede til næste Q&A”

Sarah

Online Solution Group

” Det er super fedt at man kan læse alt igennem, altså for alle kundetyper for et beskedent beløb, og samtidig få svar på sine spørgsmål via Q&A.Har man bare lidt interesse i at finde rigtigt ud af hvad ens kunder tænker, føler mv, så kast de sølle 500 kr. efter et medlemsskab for den første måned. Jeg er sikker på du bliver overrasket over hvor meget viden og info du får som du kan bruge lige med det samme, altså lige HER & NU i din næste mail, næste telefonsamtale, næste kundemøde.At vi også kan dele erfaringer og ideer med hinanden i den lukkede facebook-gruppe er også vildt fedt.. Det er penge ud af vinduet ikke at være med. Vi ses på den anden side”.

Kenneth Egebjerg

Vietnam Rejser

“Super materiale der ligger klar i medlemsklubben. Let at overskuet og så konkret at jeg nemt har kunne oversætte og bruge det i min egen forretning”

Linda Bendix

“Dette medlemskab er en fantastisk vidensbank. Jeg elsker at deltage i jeres Q&A, så jeg kan få svar helt specifikt. Det er GULD.
Tak for jeres. Den viden I hver især byder ind med, har jeg stor glæde af i Hypnosekompagniet og i udviklingen af min specifikke kundegruppe. Jeg anbefaler varmt at blive medlem af klubben.”

Pia Fro Gemmer

Hypnosekompagniet

” Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg var skeptisk. Fordi sådan er det altid med mig, når nogen ligger inde med “svaret”. Så da jeg fik muligheden for at afprøve medlemskabet, slog jeg til i håb om at blive positivt overrasket, og det skal jeg da lige love for, at jeg er blevet!

Sjældent har jeg set så godt og gennemarbejdet materiale, og jeg er allerede begyndt at implementere nogle af tingene i min egen markedsføring med gode resultater. Hvad der er endnu bedre, er at jeg kan bruge det hele i det arbejde, jeg laver for mine egne kunder, så de rammer deres målgrupper endnu bedre. Så jeg kan uden forbehold give jer mine varmeste anbefalinger”.

Anne Billing

Anne Billing

Materialet er virkelig gennemarbejdet og nemt at overskue. Derudover får man mulighed for at stille spørgsmål og få feedback både fra andre og fra Jannie og Sanne. De tager sig virkelig godt af medlemmerne og man kan mærke at de er tilstede og meget givende i Facebookgruppen og med de ekstra livevideoer mv. de arrangerer løbende.

Eva Wang Gøttrup

EvaGottrup.dk

Jeg kan på det varmeste anbefale Jannie og Sannes kompetente vejledning i kundetyper i form af medlemsklubben. For mig var det en øjenåbner at få sparring på telefonen med Jannie der gav mig fantastiske nye idéer til mit produkt og hjalp mig med at vælge den rette kundetype fremfor den jeg først havde troet. Hun er guld værd !!! Videoer og online arbejdsbog er fulde af gode spørgsmål, det er bare at tage fat! Og det er faktisk virkelig sjovt at arbejde med, for man går på opdagelse i psykologien bag typerne. Love it!

Rosa Kroner

Voix de Verrières

” Tusind tak for et virkelig godt og gennemarbejdet materiale.Nogle af tingene I fortæller, gjorde jeg i forvejen og blev derfor bekræftet i at jeg er på rette vej. Men hold op hvor var der også mange aha oplevelser i løbet af videoerne.Derudover har jeg fået rigtig mange nye idéer til fremtidige tiltag. Tak for jer!”

Louise Cecillia Larsen

LCL Tarot

”Et fantastisk og konkret værktøj som alle virksomheder og enhver der arbejdet med markedsføring og salg bør kende til. Endelig er der en veldokumenteret og validt tool-box inden for et hidtidigt lidt “blød” og følelsesladet område. Jeg glæder mig til at arbejde endnu mere med Emotionelle kundetyper inden for de forskellige felter af markedsføring og salg”.

Marianne Bjørn

Malling Marketing

” Emotionelle kundetyper og medlemsklubben er for mig et uvurderligt dynamisk værktøj. Virkelig godt tænkt og gennemarbejdet! Jeg er i fuld gang med at blive klogere og skarpere, og da jeg ikke har intentioner om også at få en lang uddannelse indenfor branding og markedsføring, er denne vej et super godt læringsværktøj, der nemt kan omsættes til min konkrete praksis. Desuden er responstiden hurtig og grundig, tak🙏Whatś not to like!”

Kirsten Løvschall

Stopsygefravær.nu

” Du skal vælge denne medlemsklub hvis du ønsker konkrete redskabrr der er nemme at forstå og lige til at gå til! Igennem mit selvstændige virke som hestetræner, rideinstruktør, hesteterapeut mm. har jeg ledt efter materiale til at komme videre med virksomhed.

Jeg efteruddanner mig på rigtig mange områder indenfor online markedsføring.Nogle ting er enslydende fra kursus til kursus hvor andre er super modstridende. Det har i tiden gjort mig meget frustreret over den manglende røde tråd. Jeg har fulgt Emotionelle Kundetyper (tidligere som Kundemagneterne) igennem 3n del år på sidelinjen og da jeg begynde at dykke ned i materialet begynde det hele at samle sig.

Med medlemsklubben ved jeg der måned for måned er der Q&A indenfor et specifikt emne og der er mulighed for at præge Q&A, derudover er jeg vild med at kunne stille spørgsmål i den lukket gruppe med svar på Jannie og Sanne samt de andre medlemmer.
Det kan få mig hurtigt videre i stedet for at være “gået i stå”. Derudover har jeg adgang til ERFA-Gruppen for den grønne kundetype der har mindst ligeså meget værdi for mig og min virksomhed.

Varme anbefalinger og 5 store stjerner herfra⭐⭐⭐⭐⭐”

Jeanette Glerup Skaarup

Jeanette Glerup

” Jeg kan kun give mine allerbedste anbefalinger for dette gennemarbejdede materiale. Indtil nu har jeg søgt efter en retning for min markedsføring – og lavet tiltag i blinde.Flere ting giver mig nu ro i maven fremover. I giver mig en retning. I fjerner en kæmpe bunke af tvivlsspørgsmål. Jeg skal ikke længere smide penge ud af vinduet på konsulenter. Der er lang vej endnu for mit projekt, som pt. ikke har haft nogen retning. Men nu er kursen sat for fremtiden 🙂TAK!!!”

Lone Albin Petersen

Mad i tal

Vil du kontaktes og høre nærmere om medlemsklubben hos Emotionelle Kundetyper®?

9 + 11 =

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}