Foredrag i Aalborg d. 6 marts 2019

DKK 500

7 på lager

Varekategori:

Tidspunkt: D. 6 marts 2019 fra 9.00-11.00
Sted: Aalborg kontoret, Stationsmestervej 172, 9200 Aalborg
Foredragsholder: Sanne Dollerup

Foredrag
Foredraget er for marketingspecialister, som ønsker at blive klogere på, hvordan de konkret kan bruge Emotionelle Kundetyper til at træffe sikre beslutninger og skabe øget kundefastholdelse samt -tilfredshed.

Det er særligt målrettet til ansatte i marketingafdelinger og på bureauer, virksomhedsejere, virksomhedskonsulenter samt selvstændige, der selv arbejder med egen eller andres markedsføring.

Foredraget er endvidere en oplagt mulighed for at møde os personligt samt til at stille og få besvaret egne spørgsmål.

Foredragsholder er forsker Sanne Dollerup.

Program:
08.45-09.00: Dørene åbnes
09.00-09.10: Velkomst og præsentation
09.10-09.35: Introduktion til det teoretiske fundament, som
segmenteringsmetoden Emotionelle Kundetyper bygger på.
09.35-10.00: Præsentation af de fire Kundetyper via konkrete cases
10.00-10.10: (10 minutters pause)
10.10-10.20: Fordele og ulemper ved at arbejde ud fra kundetyper
10.20-10.30: Hvordan vælges den rigtige kundetype?
10.30-11.00: Spørgsmål
11.00:            Tak for i dag*

* Vi stopper til tiden, men har reserveret lokalet i en ekstra time efter foredraget, så det vil være muligt at blive lidt længere og få svar på individuelle spørgsmål. Direktør Jannie Ilum Gade vil også være til stede.

Forplejning:
Der er kaffe/te/vand

Pris:
500 kr. + moms

Forberedelse: 
Vi anbefaler at teste egen kundetype forud for foredraget – her >>  for at få en idé om egen primære kundetype (som ikke nødvendigvis er den samme som kundernes).

Udlevering af slides:
Efter foredraget får du tilsendt slides.

Vigtig information:
Foredraget er en introduktion til kundetyper.

Hvis du bliver forhindret i at deltage:
Hvis du bliver syg eller ikke kan deltage, så skal du kontakte os minimum 24 timer før arrangementet starter, så du får refunderet beløbbet.

Om foredragsholder Sanne Dollerup:
Sanne er den ene partner i Emotionelle Kundetyper samt Kundemagneterne Aps. Hun været med til at grundlægge og videreudvikle den unikke og forskningsbaserede segmenteringsmetode, som til dagligt kaldes “kundetyperne”.  Sanne er en erfaren foredragsholder, som siden 2013 har givet masser af oplæg på konferencer og afholdt en lang række workshops og kurser. Hun er endvidere tilknyttet Aalborg Universitet som ekstern lektor i faget: “Emotionel segmentering”.

Sannes speciale er at koble teori til praksis på en spændende, skarp og samtidig pragmatisk og lettilgængelig vis, så deltagerne kan gå direkte hjem og implementere deres nye viden i egen hverdag – uanset branche.

Udover at være kanditat i kommunikation er hun også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning handler om, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke- og derved skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning, og formidler netop den viden.

Hun har tidligere haft eget reklamebureau, og har selv været selvstændig  i 7 år og kender dermed rigtig godt til de konkrete udfordringer man kan sidde med som marketingansvarlig.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Foredrag i Aalborg d. 6 marts 2019”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kunne også være interesseret i...