Kapitel 11: Unikt (rød)

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du om unika, som er endnu et meget centralt redskab til at få den røde kundetype til at knytte stærke følelser til dig, dit brand, dit produkt eller virksomheden. Vi lærer dig gennem konkrete caseeksempler, hvad der er unikt, og hvordan du eksempelvis kan benytte en helt særlig strategi til at etablere en rød virksomhed – eller til at forblive unik og sikre, at dine produkter/ydelser forbeholdes den røde kundetype. Dette er meget vigtigt at forstå, for hvis et rødt koncept/brand blev mainstream, ville de røde formentlig miste interessen. Du får også en “Tjekliste til unikt”.

Varighed: 16,55 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg og der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 11: Unikt (rød)”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *