Kapitel 12: Værdien af at være lokal (grøn)

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du, at det at være lokal har enorm betydning, når du vil sælge til en grøn kundetype. Du lærer også, at lokal ikke nødvendigvis betyder, at du skal bo inden for samme byskilt. Grønne kan sagtens handle internationalt, men det er vigtigt, at du forstår, hvordan den grønne tænker. Gør du dét, kan du agere anderledes – f.eks. når du arbejder med søgemaskineoptimering, rekrutterer medarbejdere eller indgår strategiske samarbejder.

Du får også en “Tjekliste til værdien af at være lokal”. Videoens varighed er 11,25 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg. 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 12: Værdien af at være lokal (grøn)”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *