Kapitel 16: Hjemmesider (gul)

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du via en række konkrete danske hjemmesideeksempler, hvordan den gule kundetype foretrækker en hjemmeside. Du får endvidere to hjemmesideskabeloner, som du kan bruge til opbygning/tilretning af hjemmesiden – og en landingpageskabelon. Undervejs i dette kapitel bliver flere af de elementer, du har lært om i tidligere kapitler, integreret – dvs. du lærer, hvor om-siden skal være, hvor det er afgørende, at der er det helt rette foto, hvordan referencer skal fordeles rundt på siderne osv. Du lærer også, hvilke nøgleord der skal definere hjemmesiden, når den er færdig. Du får desuden en “Tjekliste til hjemmesider”.

 

Varighed: 16,48 minutter.

 

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg.

 

”Hvad er det bedste ved hjemmesider til kundetyperne?”

 

 

Det bedste ved hjemmesider til kundetyperne er, at jeg kan målrette mine nye hjemmeside direkte til den kundetype jeg har, og at der er eksempler på, hvordan siden skal se ud. I stedet for at famle sig frem i blinde og lave en hjemmeside som måske ikke henvender sig til min kundetype, så har jeg kunnet arbejde helt konkret med layout så den passer til min kundetype. Det har i øvrigt sparet min grafiker for en del tid da jeg har været helt klar i spyttet omkring hvordan hjemmesiden skal se ud”. Stylist Helle Bille, http://www.uniquestyle.dk

 

 

“Jeg har valgt at købe hjemmesider til kundetyperne fordi jeg syntes det er vigtigt at rette sine produkter til de rette mennesker”Anne Jørgensen, www.lifeprocess.dk

“Jeg synes, at kundetyperne er et fantastisk koncept og valgte at købe mini-kurset i håb om, at jeg snart kan tage mig sammen og prioritere at få lavet en gul hjemmeside”. Maiken Buchwald, www.percepta.dk

 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 16: Hjemmesider (gul)”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *