Kapitel 18: Sociale medier (rød)

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du, hvilke sociale medier der er de mest velegnede for at nå ud til den røde kundetype – både nu og i fremtiden – ud fra, hvilke medier der understøtter den røde identitetsfortælling og stimulerer den røde. Du lærer, via gennemgang af en række konkrete eksempler såsom Jodel, Snapchat, YouTube og Podcast, endvidere, hvilken form for indhold og opslag du skal lave for at ramme rigtigt emotionelt, herunder også brugen af humørikoner og GIF-filer. Du lærer også, hvad du endelig ikke skal gøre.

En del af kapitlet er dedikeret til at lære dig at anvende “tjeklisten til sociale medier”. Denne kan du benytte for at sikre at dit planlagte/kommende opslag hjælper til at støtte op om det brand og den relation, du stiler efter at skabe. Og især så du sikrer, at jeres nuværende kunder bliver mere loyale, og de potentielle kunder knytter stærkere følelser til jer.

Varighed: 29,53 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg. 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 18: Sociale medier (rød)”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kunne også være interesseret i...