Kapitel 18: Sociale medier (grøn)

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du, hvilket sociale medie der er det mest velegnede for den grønne kundetype. Vi giver dig også indblik i de relativt store forskelle, der er ved brugen af sociale medier i forskellige aldre, herunder hvem der gør hvad, når de er henholdvis yngre, voksne, modne og ældre grønne kundetyper. Du lærer også, hvilken form for indhold og opslag du skal lave for at ramme rigtigt emotionelt samt hvad du ikke skal gøre.

En del af kapitlet er dedikeret til at lære dig at anvende “tjeklisten til sociale medier”. Denne kan du benytte for at sikre at dit planlagte/kommende opslag hjælper til at støtte op om det brand og den relation, du stiler efter at skabe. Og især så du sikrer, at jeres nuværende kunder bliver mere loyale, og de potentielle kunder knytter stærkere følelser til jer. Videoens varighed er 6,56 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg og der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti. 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 18: Sociale medier (grøn)”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *