Kapitel 20 og 21: Influencers og Hvornår køber de røde ikke?

DKK 500

Varekategori:

Kapitel 20

I dette kapitel lærer du om den stadigt vigtigere markedsføringskanal: Influencers. Til den røde kundetype kan det være direkte skadeligt at anvende de forkerte influencers – især af den type, der har rigtigt mange følgere. I dette kapitel lærer du således, hvad du skal være opmærksom på, og hvem der egentlig tæller som influencers.

Du vil også få en “Tjekliste til influencers”, som er god at have ved hånden, når du skal vurdere, om en potentiel influencer er den rette for jer.

Varighed: 5,32 minutter.

Kapitel 21

I dette kapitel lærer du, hvilke indvendinger en skeptisk rød ville have i forhold til at blive kunde hos dig. Du lærer også de 6 typiske årsager til, at en rød ikke køber af jer – og hvad du kan gøre ved det. 

Kapitlet afsluttes med, at du får et redskab, der hjælper til at få skabt overblik over dit videre arbejde med markedsføringen til de røde.

Varighed: 4,52 minutter.

Begge kapitler består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 20 og 21: Influencers og Hvornår køber de røde ikke?”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *