Kapitel 5: Hvornår køber de gule?

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du, hvad forudsætningen er for et køb, samt hvad formålet er, når den gule køber. Du lærer blandt andet om identitetsfortællingerne, som de gule har i købssituationen – dvs. hvad de gule siger til sig selv om sig selv, når de køber. Når du kender den nøjagtige identitetsfortælling, som dine kunder benytter, kan du meget specifikt skræddersy dit sortiment, din markedsføring, din indretning, din service osv.

Det er således allerede i netop dette kapitel, at det tydeliggøres, hvor afgørende forskelligt den gule er i en købssituation ift. de øvrige kundetyper – og hvorfor din markedsføring eksempelvis skal være meget personlig, for at den gule overhovedet kan modtage dine budskaber.

I dette kapitel modtager du også din første tjekliste, som er meget praktisk at have ved hånden, hver gang du skal sikre at du har helt styr, på hvad den gule ønsker at købe. Skulle der være nogle af punkterne i tjeklisten, du ikke har helt styr på endnu, vil du i arbejdsbogen få konkret og lavpraktisk vejledning til, hvad du så skal gøre. F.eks. i form af refleksionsspørgsmål, ideer og ekstra mulige ressourcer.

Varighed 10,10 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg og der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 5: Hvornår køber de gule?”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *