Kapitel 5: Hvornår køber de røde?

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du, hvad forudsætningen for et køb er, samt hvad formålet er, når den røde køber. Du lærer blandt andet om identitetsfortællingerne, som de røde har i købssituationen – dvs. hvad de røde siger til sig selv om sig selv, når de køber. Når du kender den nøjagtige identitetsfortælling, som dine kunder benytter, kan du meget specifikt skræddersy dit sortiment, din markedsføring, din indretning, din service osv. Det er således allerede i netop dette kapitel, at det tydeliggøres, hvor afgørende forskellig den røde er i en købssituation ift. de øvrige kundetyper – og hvorfor din markedsføring eksempelvis skal være original, for at den røde overhovedet modtager dine budskaber. Du lærer f.eks.:

  • hvordan de rødes forhold til penge er
  • hvilken type stemning de ønsker i butikker og lignende steder
  • om de er frygt- eller belønningsmotiverede
  • om de foretrækker lokal frem for global
  • hvilken type produkter eller ydelser de foretrækker
  • hvad du skal gøre, og hvad du endelig ikke skal gøre, når du vil sælge og markedsføre dig over for de røde.

I dette kapitel modtager du også din første tjekliste, som er meget praktisk at have ved hånden, hver gang du skal sikre, at du har helt styr, på hvad den røde ønsker at købe. Skulle der være nogle af punkterne i tjeklisten, du ikke har helt styr på endnu, vil du i arbejdsbogen få konkret og lavpraktisk vejledning til, hvad du så skal gøre, f.eks. i form af refleksionsspørgsmål, ideer og ekstra mulige ressourcer.

Varighed: 21,04 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 5: Hvornår køber de røde?”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kunne også være interesseret i...