Kapitel 6: Den blå kundetype

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel får du en gennemgang af de mest centrale nøglebegreber om den blå kundetype samt en praktisk oversigtsside, du kan hænge op på din arbejdsplads, så du altid har dem ved hånden.

Du lærer endvidere, hvilken rolle den blå kundetype spillede i de tidligste samfund, og hvordan den rolle stadig består i nutiden, hvilket ses tydeligt ud fra de jobfunktioner, den blå vælger i dag. Du lærer også, hvad disse jobfunktioner helt konkret er. Det kan du eksempelvis bruge, når du skal planlægge og markedsføre arrangementer eller definere, hvem dine produkter og ydelser er udviklet til.

Du lærer også, hvad der bekymrer den blå allermest, og hvordan du kan bruge netop denne indsigt til at tirre, fastholde, irritere, trigge, motivere eller aktivere dem på en helt anden måde end de andre kundetyper. Herudover lærer vi dig, hvordan du kan genkende den blå ud fra udseende, udtalelser, opførsel, interesseområder, holdninger osv. Med andre ord bliver du rigtigt god til at genkende den blå kundetype og til at forstå, hvordan du kan imødekomme deres ønsker, så du lettere fanger og især fastholder deres interesse. Det er muligvis her, du overvejer, om du bør få en anden bil, opgradere garderoben og måske udvide dit ordforråd med flere “business-ord”

Varighed 29,21 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg og der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 6: Den blå kundetype”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *