Kapitel 6: Den grønne kundetype

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel får du en gennemgang af de mest centrale nøglebegreber om den grønne kundetype samt en praktisk oversigtsside, du kan hænge op på din arbejdsplads, så du altid har dem ved hånden.

Du lærer endvidere, hvilken rolle den grønne kundetype spillede i de tidligste samfund, og hvordan den rolle stadig består i nutiden, hvilket ses tydeligt ud fra de jobfunktioner, den grønne vælger i dag. Du lærer også, hvad disse jobfunktioner helt konkret er. Det kan du eksempelvis bruge, når du skal planlægge og markedsføre arrangementer eller definere, hvem dine produkter og ydelser er udviklet til.

Du lærer også, hvad der bekymrer den grønne, og hvor på aldersskalaen de ofte befinder sig. Herudover lærer vi dig, hvordan du kan genkende den grønne ud fra udseende, udtalelser, opførsel, interesseområder, holdninger osv. Med andre ord bliver du rigtigt god til at genkende den grønne kundetype og til at forstå, hvordan du kan imødekomme deres ønsker, så du lettere fanger og især fastholder deres interesse. Det er formentlig her, du indser, at du roligt kan bevare en god del af jeres nuværende markedsføring. Videoens varighed er 14,33 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg og der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti. 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 6: Den grønne kundetype”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *