Kapitel 6: Den gule kundetype

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel får du en gennemgang af de mest centrale nøglebegreber om den gule kundetype – og en praktisk oversigtsside, du kan hænge op på din arbejdsplads, så du altid har dem ved hånden.

Du lærer endvidere, hvilken rolle den gule kundetype spillede i de tidligste samfund – og hvordan den rolle stadig består i nutiden, hvilket ses tydeligt ud fra de jobfunktioner, den gule vælger i dag. Du lærer også, hvad disse jobfunktioner helt konkret er. Det kan du eksempelvis bruge, når du skal målrette Facebookannoncer – eller definere, hvem dine produkter og arrangementer er udviklet til.

Du lærer endvidere, hvad der bekymrer den gule, og om den særlige sammenhæng med stress. Herudover lærer vi dig, hvordan du kan genkende den guleud fra tøj, spise- & drikkevaner, forhold til motion, adfærd i sociale medier, typiske udtalelser, hvordan de optræder, når du møder dem personligt, osv. osv.

Med andre ord bliver du rigtigt god til at genkende den gule kundetype – og til at forstå, hvordan du kan imødekomme deres ønsker, så du lettere opbygger en god relation imellem jer (helt ned til, hvordan du selv klæder dig, indretter dit kontor, eller hvad du bør fylde køkkenskabet med).

Varighed 25,01 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg. 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 6: Den gule kundetype”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *