Kapitel 6: Den røde kundetype

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel får du en gennemgang af de mest centrale nøglebegreber om den røde kundetype og en praktisk oversigtsside, du kan hænge op på din arbejdsplads, så du altid har dem ved hånden. Du lærer endvidere, hvilken rolle den røde kundetype spillede i de tidligste samfund, og hvordan den rolle stadig består i nutiden, hvilket ses tydeligt ud fra de jobfunktioner, den røde vælger i dag. Du lærer også, hvad disse jobfunktioner helt konkret er. Det kan du eksempelvis bruge, når du skal udtænke events eller definere, hvem dine produkter og ydelser er udviklet til.

Du lærer også, hvad der bekymrer den røde, og om deres særlige kærlighed til æstetik. Herudover lærer vi dig, hvordan du kan genkende den røde ud fra udseende, udtalelser, opførsel, interesseområder, holdninger osv. Med andre ord bliver du rigtigt god til at genkende den røde kundetype og til at forstå, hvordan du kan imødekomme deres ønsker, så du lettere fanger og især fastholder deres interesse. Det er formentlig her, du indser, hvorfor det er en rigtig god idé selv at have en rød side, hvis du har en rød målgruppe.

Varighed 24,23 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg og der er 30 dages fuld tilfredshedsgaranti.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 6: Den røde kundetype”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *