Kapitel 8: Hvor er de røde?

DKK 500

Varekategori:

I dette kapitel lærer du, hvilke markedsføringskanaler der er mest relevante for de røde, og hvorfor det netop er disse kanaler, der er vigtige. Du lærer naturligvis også, hvilke steder du ikke skal markedsføre dig – og hvorfor det ligefrem kan have en negativ effekt at kommunikere der. Hint: Det handler om at forstå de rødes behov for at gå på opdagelse. Dette kapitel munder formentlig ud i, at du justerer på jeres markedsføringsstrategi, så arbejdsopgaverne i arbejdsbogen guider dig igennem de refleksioner og overvejelser, du bør gøre dig i den forbindelse.

Varighed: 4,57 minutter.

Kapitlet består af både video og et ‘print-selv-kapitel’ med øvelser fra arbejdsbogen. Dette ene kapitel kan købes i løssalg. 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Kapitel 8: Hvor er de røde?”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *