Ydelser

Her er de ydelser vi tilbyder

Strategi

Få en strategi med konkrete anvisninger til at motivere jeres kunder, til at købe mere på hjemmesiden eller generelt.

Kundeprofiler

På baggrund af et spørgeskema kan I få klarlagt emotionelle kundeprofiler på jeres kunder.

Foredrag

Målrettet foredrag om de emotionelle kundetyper i forhold til jeres virksomhed, netværk eller branche.

Certificering

En certificering giver kompetencer til at arbejde strategisk med de emotionelle kundetyper. Evt. internt.

Find underleverandør

Her kan I finde en grafiker, SEO-ekspert, fotograf, marketingkoordinator osv., der er certificeret i kundetyper.

Online kurser

Få praktiske og konkrete skabeloner til markedsføringstiltag, så der er klare retningslinjer for jeres kommunikation.

Vi ved, hvad der virker, og hvad der ikke virker

Vi undersøger, hvilke kunder I skal kommunikere til, så I får en højere træfsikkerhed med jeres markedsføringsindsatser.

Vi leverer konkrete anvisninger til, hvordan I skal kommunikere til jeres kunder, så de køber mere,  bliver mere loyale og foretager sig flere af de ønskede handlinger.

Svar på dine spørgsmål

Er kundetyper ikke det samme som persontyper?

Nej, kundetyper er baseret på forskning om, at vi mennesker er emotionelt forskellige. Det vil sige, at I via jeres markedsføring kan aktivere jeres kunders emotionelle responssystemer, så de bliver motiveret til at købe noget hos jer. 

Hvordan ved I, at det her virker?

Der er to grunde til, at vi ved, at det virker. For det første, så er forskningen bag emotionelle kundetyper omfattende og velfunderet. For det andet, så har vi brugt de sidste 5 år på at teste, undersøge og videreudvikle den her metode i forhold til en lang række virksomheder.

Hvorfor er det vigtigt, at vi kun henvender os til én kundetype?

I skal målrette jeres kommunikation til én kundetype, fordi det skal være meget tydeligt, hvilket emotionelt responssystem der skal aktiveres hos kunden. Det er eksempelvis umuligt både, at aktivere omsorgs- og konkurrencesystemet på samme tid. Det er samtidig sådan, at vi mennesker har alle systemer i forskellige grader, så der kommer ikke færre kunder, fordi I henvender jer til én kundetype. Tværtimod.