Foredrag om kundetyper

Siden 2013 år har vi holdt foredrag om Emotionelle Kundetyper™️ for netværksgrupper, fagforeninger, dyreklinikker, frisører, elektrikere, webshopejere, planteproducenter, iværksættere, butiksansatte, advokater, marketing- og salgsbureauer osv.

Hvis I gerne vil have et foredrag med konkrete anvisninger, jordnære guidelines, velfunderede argumenter og teoretisk dybde formidlet med udgangspunk i konkrete cases og reelle problemstillinger, så er I kommet til de rigtige sted.

 

 

Standardforedrag 

Vi har fire standardforedrag, der specifikt er henvendt til konferencer, events, netværksgrupper og foreninger, som gerne vil give deres deltagere mere viden om salg- og markedsføring:


  • “Fra modvillig sælger til troværdig rådgiver”
  • “Den sikre vej til flere og mere loyale kunder” 
  • “Træf sikre markedsføringsbeslutninger (hver gang)” 
  • “Forstå de 4 emotionelle kundetyper” 

Alle fire foredrag tager udgangpunk i Emotionelle Kundetyper, som er baseret på forskning omkring emotionelle beslutningsprocesser og en lang række nationale og internationale cases.

Foredragsholderen er: Ph.d. Sanne Dollerup
Prisen er: 12.500 kr. + moms og kørsel

Kontakt os her

Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på 71747533,

15 + 5 =

Det er altid helt uforpligtende at skrive til os.

Brancheforedrag 

Vores mest populære foredrag er brancheforedrag, hvor vi specifikt undersøger jeres branche i forhold til de fire Emotionelle Kundetyper™️. Her er eksempler på foredragstitler:


  • [Ejendomsmæglere]: “Sådan får I flere til at booke en fremvisning”
  • [Advokater]: “Fra skræmmende advokat til tryg sparringspartner” 
  • [Frisører]: “Øg mersalget uden at lyde som en smart-i-en-fart-sælger”
  • [Fysiske butikker]: “Sådan sikrer I jer bedst mod online handel” 
  • [Brancheforening]: “Sådan får I indkøberne til at interessere sig” 
  • [Producenter]: “Sådan undgår I at miste kunder”

Et brancheforedrag tager udgangspunk i jeres konkrete problematikker, de fire Emotionelle Kundetyper™️ og en lang række relevante cases.

Foredragsholderen er: Ph.d. Sanne Dollerup
Prisen er: 24.500 kr. + moms og kørsel*

* I prisen er der inkluderet et formøde via Skype eller telefon.

Kontakt os her

Du er velkommen til at kontakte os direkte på 71747533,

3 + 13 =

Det er helt uforpligtende at skrive til os.

Virksomhedsforedrag 

Her tager vi udgangspunk i jeres virksomhed, hvor vi undersøger jeres produkt, købsprocesser, kultur, kunder, medarbejdere, konkurrenter. Fordraget bliver herved et konkret bud på, hvordan I kan kommunikere til de fire Emotionelle Kundetyper™️. Her er eksempler på foredragstitler:


  • “Her er [indsæt virksomhedsnavn] emotionelle DNA”
  • “Sådan bliver [indsæt virksomhedsnavn] kunder mere tilfredse”
  • “Her er [indsæt virksomhedsnavn] kunder – og her er de ikke”

Et virksomhedsforedrag er en præsentation af mulige salgs- og markedsføringsstrategier i forhold til jeres branche, produkt, målsætninger og ønsker.

Foredragsholderen er: Ph.d. Sanne Dollerup
Prisen er fra: 30.000 kr. + moms og kørsel*

* Prisen varierer alt efter ønsker til interne og eksterne undersøgelser.

Kontakt os her

Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på 71747533,

11 + 14 =

Det er altid helt uforpligtende at skrive til os.

Ph.D Sanne Dollerup
Partner, konceptudvikler, adjunkt og forsker.

Hvis I er interesseret i et seriøst, brugbart, velfunderet og intelligent indspark, der allerede dagen efter kan omsættes til praksis, så er Sanne den rigtige person at tage fat i. Sannes kernebudskab er, at Emotionelle Kundetyper™️ er med til at sikre, at kunder kobler positive følelser til et bestemt brand, virksomhed, produkt eller person. Det er derfor en metode til at skabe tilfredse og loyale kunder.

Hun har tidligere haft eget reklamebureau, er partner i Kundemagneterne, adjunkt på Aalborg Universitet og hun har mere end 12 års erfaring som underviser og foredragsholder.

Referencer

Eva Vedel

Projektleder, Iværk&vækst

“Sanne og Jannie formår både at servere budskabet i øjenhøjde, men fremfor alt også at gøre budskabet konkret, enkelt og brugbart.De var blandt de indlægsholdere, der scorede højst i tilfredshedsundersøgelsen blandt de besøgende. Flere skrev, at det var det mest værdifulde ved deres deltagelse. At arbejde med Sanne og Jannie er altid professionelt og smidigt samarbejde. Der leveres med entusiasme, smil og ambition og med fokus på resultater og handling, som er et perfekt match til ambitionerne for Iværk&Vækst.

Connie Mikkelsen

Formand, DOFK

”56 frisører deltog i weekenden i en work-shop med Sanne og Jannie. Tilbagemeldinger fra deltagerne var særdeles positive. Pludselig var spørgsmålet om man var en rød, gul eller grøn kunde en væsentlig brik i den videre dialog denne weekend.

Vi kan kun sige, at de sørgede for et meget spændende og lærerigt indlæg.

Ib Potter

Lejrchef, MarketingCamp

”Jeg har brugt Jannie og Sanne som oplægsholdere på konferencerne MarketingCamp og Digital Markedsføring. Og jeg kommer til at bruge dem igen og igen! De har en helt fantastisk konkret og ligefrem måde at formidle deres viden på. Noget man kun kan når man er 100% inde i sit stof, er kvik og dygtige formidlere.

Og det er ikke kun min oplevelse. Det har jeg også kunnet læse mig frem til, af evalueringerne fra hundrede af glade konferencedeltagere.”

Anna Marie Nielsen

Floradania

Vi har oplevet meget positive tilbagemeldinger fra branchen efter foredraget som f.eks.: ”Det er noget af det bedste og mest konkrete input, vi har fået i nyere tid”. ”Det var et super godt foredrag, helt klart noget vi kan bruge fremadrettet”.

Jens Sørensen

Kommunikationskonsulent, Randers Bibliotek

“Sanne og Janne (fra www.denskaevevinkel.dk) løftede i den grad årets Award Show op til nye højder med deres enorme viden omkring social media marketing. Specielt indlæg og introduktion til begrebet omkring Emotionelle Kundetyper™️ gav anledning til et helt nyt mindsæt for de mange fremmødte fra de Danske Folkebiblioteker. De formåede ligeledes at omsætte teorien til praksis, ved at tage udgangspunkt i de mange forskelligartede opslag, som SoMe-portalen; SoMeBi.dk havde modtaget i løbet af året. 

Stefan Berg

Direktør, Globaltools

Vi er meget tilfredse med den professionelle tilgang og vi er tilfredse med at få overblik over, hvad der virker i hverdagen – særligt nogle konkrete redskaber som virker over for de grønne kundetyper.Vores medarbejdere har været positive stemte, og det har været godt, at der er sat fokus på de grønnes præferencer – og hvad netop disse kundetyper foretrækker. Effekten har været, at vi fået en bekræftelse af, at når vi arbejder i én retning, så tiltrækker vi de kundetyper vi sigter imod. Det bedste har været, at vi har kunne ensrette vores kommunikation og fået en fællesnævner for alt, hvad vi gør i virksomheden.

Dorte Lytje

Stifter af Feminin Business Circle

”Jeg havde glæden af at have besøg i min medlemsklub, og det var en fornøjelse! Faktisk var det et medlem som ønskede Emotionelle Kundetyper™️ som emne til et foredrag, så jeg tog straks kontakt. Deltagerne har haft SÅ meget glæde af det, og jeg hører dem stadig omtale det i vores gruppe. Jeg fornemmer at alle har brugt det de lærte rigtig meget i deres business, og ville elske at invitere Jannie og Sanne indenfor i min klub igen.”

Marianne Bækbøl

Seminaransvarlig, Dansk Journalistforbund

“Jannie llum Gade har holdt et foredrag for FreelanceGruppens medlemmer på FreelanceSeminar 2017. Alle deltagere blev stærkt inspireret af de grundlæggende tanker bag konceptet, de klare budskaber og Jannies smittende begejstring, der tydeligt var båret af stor erfaring, viden og professionalisme”.